Дата и час: Нед Фев 23, 2025 5:51 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 65 от 80 [ 1189 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 80  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Дек 22, 2014 12:16 am 
 
 

Регистриран на: Сря Дек 27, 2006 12:24 am
Мнения: 1600
Спрях го тва малко след ГГО. Изтеглих последния епизод, поне него да изгледам, ама кат' гледам реакциите, ще си спестя мъките :lol: .



_________________
FUTURAMA
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Дек 22, 2014 12:26 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm
Мнения: 15325
Zavulon
Цитат:
Велуша се оказа прав

Я не лъжи...



_________________
Mama, don't whoop little Buford
Mama, don't pound on his head
Mama, don't woop little Buford
I think you should shoot him instead


BANG!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Вто Дек 23, 2014 10:37 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm
Мнения: 15325
Sword Art Online II ep. 24 - територията, в която се чувстват най-добре: мелодрамата. Маса монолози и многословни декларации.
Свърши се. Що го гледах това? Вече и идиотизмът му не ме кефи. Трети сезон ще съм аут.



_________________
Mama, don't whoop little Buford
Mama, don't pound on his head
Mama, don't woop little Buford
I think you should shoot him instead


BANG!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пет Дек 26, 2014 3:37 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Юли 15, 2012 10:49 pm
Мнения: 1801
Какво па, на мен ми хареса!



_________________
arghhhhhh

Качвайте си субтитрите отделно в сайтове за субтитри, че накрая и вие няма да си намерите буквите.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пет Яну 09, 2015 3:05 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Съб Мар 04, 2006 6:33 pm
Мнения: 2201
Беше готино, но много ненужна драма бяха вкарали. За мен (и за повечето предполагам) най-добра си остава първата арка.



_________________
Naruto
Shakugan no Shana
Shaman King
Yu-Gi-Oh
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Вто Май 19, 2015 2:59 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Юли 15, 2012 10:49 pm
Мнения: 1801
http://myanimelist.net/anime/28063/Swor ... Offline_II



_________________
arghhhhhh

Качвайте си субтитрите отделно в сайтове за субтитри, че накрая и вие няма да си намерите буквите.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Нед Дек 25, 2016 1:24 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Юли 15, 2012 10:49 pm
Мнения: 1801
https://myanimelist.net/anime/31765/Swo ... inal_Scale



_________________
arghhhhhh

Качвайте си субтитрите отделно в сайтове за субтитри, че накрая и вие няма да си намерите буквите.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пет Мар 10, 2017 4:23 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Юли 15, 2012 10:49 pm
Мнения: 1801



_________________
arghhhhhh

Качвайте си субтитрите отделно в сайтове за субтитри, че накрая и вие няма да си намерите буквите.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Мар 13, 2017 7:44 pm 
Аватар
Ecchi Warrior

Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 5:24 pm
Мнения: 19394
Местоположение: Tōkyō
Не им ли омръзна вече.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Мар 13, 2017 11:10 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Юли 15, 2012 10:49 pm
Мнения: 1801
Също се питам за Междузвездни шитни и същевременно си задавам друг въпрос. Това прави ли ме лицемер.



_________________
arghhhhhh

Качвайте си субтитрите отделно в сайтове за субтитри, че накрая и вие няма да си намерите буквите.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 3:06 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm
Мнения: 15325
Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online ep. 1 - кой би предположил, че ще е по-кухо дори от Sword Art Online :lol: :lol: :lol:
Като за тактически шутър тук разиграват някакви идиотски тактики и най-често липсата на такива. 70% от играчите са пълни идиоти, 30% май се ориентират горе-долу. Само мога да предположа, че повечето отбори бяха абсолютни аматьори.
Облеклото на главната героиня щеше да има смисъл, ако може да променя цвета си от розов на друг подобно на хамелеон, в зависимост от това дали играе примамка или не...но не би.
Най-идиотското в серията е, как екип от професионалисти ползва играта за тренировка и дори има предимство. Точно те по-трудно биха напипали как да експлоатират слабостите на симулацията, защото ще трябва да потискат мускулната си памет от реалния свят.

С други думи - поредният ужасен сценарий с ужасни диалози писан от хора, които си няма и най-малко идея как работят игрите.


Последна промяна velush на Вто Апр 10, 2018 9:33 am, променена общо 1 път


_________________
Mama, don't whoop little Buford
Mama, don't pound on his head
Mama, don't woop little Buford
I think you should shoot him instead


BANG!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 11:00 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Съб Юли 18, 2009 6:48 pm
Мнения: 4059
velush написа:
Най-идиотското в серията е, че екип от професионалисти би ползвал играта за тренировка

Никак не е идиотско. Поне не това.
Дори в днешно време военните ползват ВР симулатори за разучаване на различни тактики. Предимствата са разнообразния терен, икономиите в бюджета и липсата на физическо натоварване.
Автентичните бойни симулации обикновено разчитат на еднороден терен, струват скъпо - боеприепасите и екипировката са майка си и баща си; и войниците се натоварват физически и след това имат нужда от стабилна почивка и често и от медицински грижи.
Да, една виртуална тренировка не е ефективна като реалната, но има своите предимства.

Тъпото в случая е, че се отказаха. В реална ситуация няма как да се откажеш. Използваш и последния човек да изпълниш мисията, ако е възможно, освен ако не е по-разумно да се прегрупираш.

Всъщност епизодът вървеше що-годе добре, докато Пинки не ги помля от някакъв шибан куфар. Моите уважения, но колкото и бързо да се движи, те бяха 5-ма професионалисти с автоматични оръжия. Ако ще да е Нео, трябваше да е станала на швейцарско сирене. Това беше шибаният плот армор, дами и господа, в най-омразното му проявление. Само и само за да могат няколко пикли да възхваляват кака си на дивана. Повръща ми се. Точно да ги похвалиш за нещо японците и веднага ще го осерат с няква педерастия.



_________________
Изображение Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 11:20 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm
Мнения: 15325
Ragnos
Цитат:
Никак не е идиотско.

Идиотско е, защото опитът в реалния свят, не би им дал предимство, а не че е невъзможно да влязат в такава игра.

Цитат:
Дори в днешно време военните ползват ВР симулатори за разучаване на различни тактики.

Това е за тренировка, а не за левълапване в игра, а и военните тренажори ще са различни от някакво mmorpg (дето го ползват за тактически шутър и дървото на уменията му е тотално небалансирано, ако се вярва и на епизода, и на видяното във втори сезон на SAO).

Цитат:
Автентичните бойни симулации обикновено разчитат на еднороден терен, струват скъпо

Затова си имат собствени тренажори.

Цитат:
но колкото и бързо да се движи, те бяха 5-ма професионалисти с автоматични оръжия

А забрави ли какво правеше Кирито във втори сезон в същата игра? Това тук е същото умение.
Виж "небалансирано mmorpg дето го играят, вместо тактически шутър".



_________________
Mama, don't whoop little Buford
Mama, don't pound on his head
Mama, don't woop little Buford
I think you should shoot him instead


BANG!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 10:45 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Съб Юли 18, 2009 6:48 pm
Мнения: 4059
velush написа:
Идиотско е, защото опитът в реалния свят, не би им дал предимство

Точно опитът им от реалния свят им позволи да размажат останалите отбори. Това ако не е предимство, не знам какво разбираш под думата.

velush написа:
Това е за тренировка, а не за левълапване в игра

Именно, освен това никъде не видях да казват, че го правят за левълване.



_________________
Изображение Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 3:15 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm
Мнения: 15325
Ragnos
Цитат:
Точно опитът им от реалния свят им позволи да размажат останалите отбори.

Това е по сценарий, но не би трябвало да е така, защото говорим за игра. Колкото и да е добра симулацията, винаги има някакви промени и short cut-тове. Дори една близка до реалността симулация би била досадна за играене.
В такава една игрална апроксимация по-скоро някой геймър ми открил начин да се спуска по-бързо на рапел, защото ще пробва всякакви логични и нелогични действия, докато открие слабостта на алгоритъма. Кирито затова беше толкова добър - познаваше ограниченията на системата и експлоатираше бъговете. Истински десантчици не-геймъри биха ползвали подсъзнателно придобития си опит, не биха разцъквали.
А според Гоши нормални геймъри не биха могли да постигнат подобна скорост (тотално игнорирайки възможността за bug exploitation) - чак толкова реалистична ли е тази симулация? Нещо не ми се вярва, особено щом самият рапел не е толкова централен елемент от играта.

Цитат:
Това ако не е предимство, не знам какво разбираш под думата.

Ако имат някакво предимство то това са координираните действия, не рапел и по-бързо придвижване.
Те оставалите отбори бяха пълни идиоти и лесно можеха да бъдат победени просто със стандартна тактика.

Цитат:
никъде не видях да казват, че го правят за левълване

Тъй де, защот не тренират в такически шутер, а в RPG?
При това не бяха рисърчнали достатъчно добре играта, щом свръхскоростта ги изненада.

Една спецялно проектирана за военни цели симулация би изглеждала различно - примерно нямаше да ги има част от индикациите, картите щяха да работят по-различно, random технически проблеми и загуба на комуникацията и най-важното доста по-реалистична механика на света.
Обикновено игрите променят тези правила, така че да е приятно да се играе. Примерно възстановяване на здраве и стамина, да не ти трябва денонощие да обходиш картата и т.н. Преминството на геймърите ще е, че ще търсят най-лесния и ефективен начин да се възползват от тези правила, докато военните сигурно бързо ще се ориентират и те, но такива знания как можеш да се скриеш от куршумите зад автомобил или кресло, колко лесно се намират муниции и п.р. няма да им помонгнат за реален бой.



_________________
Mama, don't whoop little Buford
Mama, don't pound on his head
Mama, don't woop little Buford
I think you should shoot him instead


BANG!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 65 от 80 [ 1189 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 80  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: