|
Дата и час: Нед Фев 23, 2025 5:48 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
 |
|
 |
|
Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Пон Дек 22, 2014 12:16 am |
Hajutze |
|
 |
Регистриран на: Сря Дек 27, 2006 12:24 am Мнения: 1600
|
Спрях го тва малко след ГГО. Изтеглих последния епизод, поне него да изгледам, ама кат' гледам реакциите, ще си спестя мъките  .
_________________ FUTURAMA
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Пон Дек 22, 2014 12:26 pm |
 |
velush |
|
 |
Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm Мнения: 15325
|
Zavulon Цитат: Велуша се оказа прав Я не лъжи...
_________________ Mama, don't whoop little Buford Mama, don't pound on his head Mama, don't woop little Buford I think you should shoot him instead
BANG!
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Нед Апр 08, 2018 3:06 pm |
 |
velush |
|
 |
Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm Мнения: 15325
|
Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online ep. 1 - кой би предположил, че ще е по-кухо дори от Sword Art Online  Като за тактически шутър тук разиграват някакви идиотски тактики и най-често липсата на такива. 70% от играчите са пълни идиоти, 30% май се ориентират горе-долу. Само мога да предположа, че повечето отбори бяха абсолютни аматьори. Облеклото на главната героиня щеше да има смисъл, ако може да променя цвета си от розов на друг подобно на хамелеон, в зависимост от това дали играе примамка или не...но не би. Най-идиотското в серията е, как екип от професионалисти ползва играта за тренировка и дори има предимство. Точно те по-трудно биха напипали как да експлоатират слабостите на симулацията, защото ще трябва да потискат мускулната си памет от реалния свят. С други думи - поредният ужасен сценарий с ужасни диалози писан от хора, които си няма и най-малко идея как работят игрите.
Последна промяна velush на Вто Апр 10, 2018 9:33 am, променена общо 1 път
_________________ Mama, don't whoop little Buford Mama, don't pound on his head Mama, don't woop little Buford I think you should shoot him instead
BANG!
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Нед Апр 08, 2018 11:00 pm |
 |
Ragnos |
|
 |
Регистриран на: Съб Юли 18, 2009 6:48 pm Мнения: 4059
|
velush написа: Най-идиотското в серията е, че екип от професионалисти би ползвал играта за тренировка Никак не е идиотско. Поне не това. Дори в днешно време военните ползват ВР симулатори за разучаване на различни тактики. Предимствата са разнообразния терен, икономиите в бюджета и липсата на физическо натоварване. Автентичните бойни симулации обикновено разчитат на еднороден терен, струват скъпо - боеприепасите и екипировката са майка си и баща си; и войниците се натоварват физически и след това имат нужда от стабилна почивка и често и от медицински грижи. Да, една виртуална тренировка не е ефективна като реалната, но има своите предимства. Тъпото в случая е, че се отказаха. В реална ситуация няма как да се откажеш. Използваш и последния човек да изпълниш мисията, ако е възможно, освен ако не е по-разумно да се прегрупираш. Всъщност епизодът вървеше що-годе добре, докато Пинки не ги помля от някакъв шибан куфар. Моите уважения, но колкото и бързо да се движи, те бяха 5-ма професионалисти с автоматични оръжия. Ако ще да е Нео, трябваше да е станала на швейцарско сирене. Това беше шибаният плот армор, дами и господа, в най-омразното му проявление. Само и само за да могат няколко пикли да възхваляват кака си на дивана. Повръща ми се. Точно да ги похвалиш за нещо японците и веднага ще го осерат с няква педерастия.
_________________
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Нед Апр 08, 2018 11:20 pm |
 |
velush |
|
 |
Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm Мнения: 15325
|
Ragnos Цитат: Никак не е идиотско. Идиотско е, защото опитът в реалния свят, не би им дал предимство, а не че е невъзможно да влязат в такава игра. Цитат: Дори в днешно време военните ползват ВР симулатори за разучаване на различни тактики. Това е за тренировка, а не за левълапване в игра, а и военните тренажори ще са различни от някакво mmorpg (дето го ползват за тактически шутър и дървото на уменията му е тотално небалансирано, ако се вярва и на епизода, и на видяното във втори сезон на SAO). Цитат: Автентичните бойни симулации обикновено разчитат на еднороден терен, струват скъпо Затова си имат собствени тренажори. Цитат: но колкото и бързо да се движи, те бяха 5-ма професионалисти с автоматични оръжия А забрави ли какво правеше Кирито във втори сезон в същата игра? Това тук е същото умение. Виж "небалансирано mmorpg дето го играят, вместо тактически шутър".
_________________ Mama, don't whoop little Buford Mama, don't pound on his head Mama, don't woop little Buford I think you should shoot him instead
BANG!
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Пон Апр 09, 2018 10:45 am |
 |
Ragnos |
|
 |
Регистриран на: Съб Юли 18, 2009 6:48 pm Мнения: 4059
|
velush написа: Идиотско е, защото опитът в реалния свят, не би им дал предимство Точно опитът им от реалния свят им позволи да размажат останалите отбори. Това ако не е предимство, не знам какво разбираш под думата. velush написа: Това е за тренировка, а не за левълапване в игра Именно, освен това никъде не видях да казват, че го правят за левълване.
_________________
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Sword Art Online (Лято 2012)  Публикувано на: Пон Апр 09, 2018 3:15 pm |
 |
velush |
|
 |
Регистриран на: Пет Юни 30, 2006 4:07 pm Мнения: 15325
|
Ragnos Цитат: Точно опитът им от реалния свят им позволи да размажат останалите отбори. Това е по сценарий, но не би трябвало да е така, защото говорим за игра. Колкото и да е добра симулацията, винаги има някакви промени и short cut-тове. Дори една близка до реалността симулация би била досадна за играене. В такава една игрална апроксимация по-скоро някой геймър ми открил начин да се спуска по-бързо на рапел, защото ще пробва всякакви логични и нелогични действия, докато открие слабостта на алгоритъма. Кирито затова беше толкова добър - познаваше ограниченията на системата и експлоатираше бъговете. Истински десантчици не-геймъри биха ползвали подсъзнателно придобития си опит, не биха разцъквали. А според Гоши нормални геймъри не биха могли да постигнат подобна скорост (тотално игнорирайки възможността за bug exploitation) - чак толкова реалистична ли е тази симулация? Нещо не ми се вярва, особено щом самият рапел не е толкова централен елемент от играта. Цитат: Това ако не е предимство, не знам какво разбираш под думата. Ако имат някакво предимство то това са координираните действия, не рапел и по-бързо придвижване. Те оставалите отбори бяха пълни идиоти и лесно можеха да бъдат победени просто със стандартна тактика. Цитат: никъде не видях да казват, че го правят за левълване Тъй де, защот не тренират в такически шутер, а в RPG? При това не бяха рисърчнали достатъчно добре играта, щом свръхскоростта ги изненада. Една спецялно проектирана за военни цели симулация би изглеждала различно - примерно нямаше да ги има част от индикациите, картите щяха да работят по-различно, random технически проблеми и загуба на комуникацията и най-важното доста по-реалистична механика на света. Обикновено игрите променят тези правила, така че да е приятно да се играе. Примерно възстановяване на здраве и стамина, да не ти трябва денонощие да обходиш картата и т.н. Преминството на геймърите ще е, че ще търсят най-лесния и ефективен начин да се възползват от тези правила, докато военните сигурно бързо ще се ориентират и те, но такива знания как можеш да се скриеш от куршумите зад автомобил или кресло, колко лесно се намират муниции и п.р. няма да им помонгнат за реален бой.
_________________ Mama, don't whoop little Buford Mama, don't pound on his head Mama, don't woop little Buford I think you should shoot him instead
BANG!
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|