Дата и час: Сря Фев 12, 2025 4:28 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 2 от 5 [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Чет Дек 08, 2011 10:02 pm 
Аватар
TokiSubs

Регистриран на: Съб Мар 13, 2010 5:36 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Нейде из родопското село Пловдив
Благодаря за урока!

п.п. Тая класическа музика на бекграунда е ужасна. :lol: Друго си е някое метал/рок парче. :D



_________________
Изображение
Хората често приемат традициите на техните предци, без да се съмняват,
защото е по-лесно, отколкото да поемеш контрол над собствения си живот.
Никой няма да дойде и да ни спаси, ако ние самите не искаме да се спасим.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Чет Дек 08, 2011 10:07 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
Не съм й върл фен(не я и мразя), но допринася за атмосферата.



_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Чет Дек 08, 2011 10:52 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 7:34 pm
Мнения: 4127
Местоположение: Lawrence, Kansas
Благодаря, Jokovi4 :hat:



_________________
SAVING PEOPLE, HUNTING THINGS - THE FAMILY BUSINESS
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Дек 14, 2011 7:09 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Сря Фев 16, 2011 12:09 am
Мнения: 960
jokovi4 можеш ли да ми кажеш кода на ASSDraw3 за подобна или същата светкавица.

П.С. Всеки път се мъча, но нещо не става номера. :wink: :P Предварително ти благодаря.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Дек 14, 2011 7:50 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
Това върши ли ти работа?
Изображение
Код за потвърждение: Избери целия код
m 0 3 l 5 5 l 9 8 l 11 8 l 15 11 l 25 14 l 33 17 l 42 23 l 56 53 l 57 61 l 55 68 l 54 74 l 55 77 l 53 81 l 52 85 l 54 81 l 55 79 l 56 82 l 54 87 l 50 93 l 47 96 l 51 93 l 54 88 l 55 98 l 55 91 l 59 94 l 55 89 l 55 87 l 57 82 l 55 74 l 56 71 l 57 75 l 60 79 l 64 80 l 60 78 l 58 74 l 56 69 l 57 67 l 59 62 l 62 65 l 62 68 l 66 72 l 68 77 l 68 81 l 70 82 l 67 86 b 70 89 72 95 73 99 l 72 100 l 75 104 l 75 109 l 77 116 l 81 120 l 82 125 l 85 126 l 89 131 l 90 138 l 95 145 l 99 155 l 96 145 l 101 145 l 95 144 l 91 138 l 90 130 l 86 125 l 83 124 l 82 119 l 78 115 l 77 109 l 77 104 l 75 101 l 78 104 l 80 104 l 83 110 l 86 110 l 85 114 l 88 118 l 86 114 l 87 111 l 90 114 l 92 115 l 94 120 l 101 122 l 104 127 l 102 122 l 104 121 l 104 124 l 107 126 l 105 124 l 105 120 l 102 121 l 95 119 l 93 114 l 99 112 l 102 113 l 104 116 l 103 112 l 98 111 l 100 108 l 97 111 l 93 112 l 96 109 l 99 108 l 94 109 l 91 113 l 87 109 l 84 109 l 81 103 l 78 102 l 75 99 b 74 95 73 89 69 86 l 73 82 l 70 80 l 70 77 l 68 71 l 65 67 l 64 64 l 61 61 l 61 56 l 73 57 l 89 63 l 91 66 l 94 66 l 96 69 l 98 73 l 102 75 l 104 79 l 107 80 l 111 86 l 115 83 l 119 85 l 129 87 l 132 91 l 132 96 l 135 98 l 138 100 l 140 100 l 145 101 l 149 104 l 152 108 l 154 108 l 158 112 l 159 116 l 165 116 l 172 126 l 172 129 l 175 134 l 175 143 l 172 153 l 175 144 l 178 146 l 177 157 l 180 161 l 178 157 l 178 152 l 181 152 l 185 156 l 181 151 l 179 151 l 179 145 l 176 143 l 176 134 l 173 129 l 173 127 l 175 129 l 178 130 l 179 133 l 184 137 l 187 138 l 189 147 l 193 155 l 197 157 l 194 154 l 190 146 l 188 137 l 184 135 l 180 132 l 179 129 l 176 128 l 174 126 l 167 115 l 160 114 l 159 110 l 154 106 l 152 106 l 150 103 l 145 99 l 140 98 l 138 98 l 134 95 l 134 93 l 138 92 l 140 94 l 142 93 l 150 95 l 154 95 l 158 96 l 167 92 l 171 93 l 176 89 l 180 91 l 185 91 l 191 92 l 195 90 l 198 91 l 202 95 l 203 99 l 203 102 l 204 98 l 203 95 l 205 96 l 202 93 l 199 90 l 202 91 l 204 89 l 205 90 l 204 88 l 202 90 l 198 88 l 197 89 l 194 89 l 191 91 l 185 90 l 180 90 l 176 88 l 171 92 l 167 91 l 172 88 l 174 82 l 176 82 l 176 80 l 181 75 l 175 80 l 175 81 l 173 81 l 171 87 l 165 91 l 158 95 l 154 93 l 150 93 l 142 91 l 140 92 l 138 90 l 134 91 l 130 85 l 120 83 l 116 81 l 112 83 l 109 78 l 106 77 l 104 74 l 100 71 l 98 67 l 94 63 l 91 63 l 90 61 l 83 55 l 90 55 l 98 58 l 105 58 l 110 61 l 116 61 l 126 65 l 128 68 l 135 67 l 141 69 l 135 65 l 129 66 l 127 63 l 116 59 l 110 59 l 106 57 l 112 54 l 119 55 l 124 53 l 119 54 l 111 53 l 105 56 l 98 56 l 90 53 l 83 52 l 90 51 l 94 52 l 98 51 l 104 55 l 101 52 l 110 52 l 117 51 l 120 49 l 125 49 l 119 48 l 120 44 l 118 49 l 116 50 l 109 51 l 102 51 l 107 47 l 111 42 l 115 40 l 110 42 l 105 47 l 101 50 l 98 49 l 94 50 l 88 50 l 83 50 l 88 48 l 90 47 l 92 43 l 101 40 l 91 42 l 89 46 l 84 48 l 87 43 l 91 41 l 86 43 l 83 47 l 75 48 l 63 45 b 61 40 58 35 54 31 b 51 27 47 24 44 22 b 42 20 38 17 36 16 b 32 14 29 13 29 13 b 25 11 22 10 20 10 b 18 8 16 9 14 7 b 12 5 11 4 9 4 l 5 5 l 9 8 l 11 8 l 15 11 l 25 14 l 33 17 l 42 23 l 56 53 l 57 61 l 55 68 l 54 74 l 55 77 l 53 81 l 52 85 l 54 81 l 55 79 l 56 82 l 54 87 l 50 93 l 47 96 l 51 93 l 54 88 l 55 98 l 55 91 l 59 94 l 55 89 l 55 87 l 57 82 l 55 74 l 56 71 l 57 75 l 60 79 l 64 80 l 60 78 l 58 74 l 56 69 l 57 67 l 59 62 l 62 65 l 62 68 l 66 72 l 68 77 l 68 81 l 70 82 l 67 86 b 70 89 72 95 73 99 l 72 100 l 75 104 l 75 109 l 77 116 l 81 120 l 82 125 l 85 126 l 89 131 l 90 138 l 95 145 l 99 155 l 96 145 l 101 145 l 95 144 l 91 138 l 90 130 l 86 125 l 83 124 l 82 119 l 78 115 l 77 109 l 77 104 l 75 101 l 78 104 l 80 104 l 83 110 l 86 110 l 85 114 l 88 118 l 86 114 l 87 111 l 90 114 l 92 115 l 94 120 l 101 122 l 104 127 l 102 122 l 104 121 l 104 124 l 107 126 l 105 124 l 105 120 l 102 121 l 95 119 l 93 114 l 99 112 l 102 113 l 104 116 l 103 112 l 98 111 l 100 108 l 97 111 l 93 112 l 96 109 l 99 108 l 94 109 l 91 113 l 87 109 l 84 109 l 81 103 l 78 102 l 75 99 b 74 95 73 89 69 86 l 73 82 l 70 80 l 70 77 l 68 71 l 65 67 l 64 64 l 61 61 l 61 56 l 73 57 l 89 63 l 91 66 l 94 66 l 96 69 l 98 73 l 102 75 l 104 79 l 107 80 l 111 86 l 115 83 l 119 85 l 129 87 l 132 91 l 132 96 l 135 98 l 138 100 l 140 100 l 145 101 l 149 104 l 152 108 l 154 108 l 158 112 l 159 116 l 165 116 l 172 126 l 172 129 l 175 134 l 175 143 l 172 153 l 175 144 l 178 146 l 177 157 l 180 161 l 178 157 l 178 152 l 181 152 l 185 156 l 181 151 l 179 151 l 179 145 l 176 143 l 176 134 l 173 129 l 173 127 l 175 129 l 178 130 l 179 133 l 184 137 l 187 138 l 189 147 l 193 155 l 197 157 l 194 154 l 190 146 l 188 137 l 184 135 l 180 132 l 179 129 l 176 128 l 174 126 l 167 115 l 160 114 l 159 110 l 154 106 l 152 106 l 150 103 l 145 99 l 140 98 l 138 98 l 134 95 l 134 93 l 138 92 l 140 94 l 142 93 l 150 95 l 154 95 l 158 96 l 167 92 l 171 93 l 176 89 l 180 91 l 185 91 l 191 92 l 195 90 l 198 91 l 202 95 l 203 99 l 203 102 l 204 98 l 203 95 l 205 96 l 202 93 l 199 90 l 202 91 l 204 89 l 205 90 l 204 88 l 202 90 l 198 88 l 197 89 l 194 89 l 191 91 l 185 90 l 180 90 l 176 88 l 171 92 l 167 91 l 172 88 l 174 82 l 176 82 l 176 80 l 181 75 l 175 80 l 175 81 l 173 81 l 171 87 l 165 91 l 158 95 l 154 93 l 150 93 l 142 91 l 140 92 l 138 90 l 134 91 l 130 85 l 120 83 l 116 81 l 112 83 l 109 78 l 106 77 l 104 74 l 100 71 l 98 67 l 94 63 l 91 63 l 90 61 l 83 55 l 90 55 l 98 58 l 105 58 l 110 61 l 116 61 l 126 65 l 128 68 l 135 67 l 141 69 l 135 65 l 129 66 l 127 63 l 116 59 l 110 59 l 106 57 l 112 54 l 119 55 l 124 53 l 119 54 l 111 53 l 105 56 l 98 56 l 90 53 l 83 52 l 90 51 l 94 52 l 98 51 l 104 55 l 101 52 l 110 52 l 117 51 l 120 49 l 125 49 l 119 48 l 120 44 l 118 49 l 116 50 l 109 51 l 102 51 l 107 47 l 111 42 l 115 40 l 110 42 l 105 47 l 101 50 l 98 49 l 94 50 l 88 50 l 83 50 l 88 48 l 90 47 l 92 43 l 101 40 l 91 42 l 89 46 l 84 48 l 87 43 l 91 41 l 86 43 l 83 47 l 75 48 l 63 45 b 61 40 58 35 54 31 b 51 27 47 24 44 22 b 42 20 38 17 36 16 b 32 14 29 13 29 13 b 25 11 22 10 20 10 b 18 8 16 9 14 7 b 12 5 11 4 9 4 b 6 2 2 1 0 0


Ако си гледал уроците, значи знаеш, че за използването на векторни графики се ползва \p тага. И все пак, ако не знаеш, пиши {\p1} и след това копирай кода в някоя от репликите в Aegisub. И още нещо, гледай да си resample-нал резолюцията с видеото преди това, че ще се прецакат пропорциите на рисунката.
ПП:
Трудно приложима е за караоке.



_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Яну 11, 2012 10:48 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
Наложи се отново да рисувам графики за последните ми 2 караокета. Поствам ги тук, 'щото може да влязат в употреба на някого.
1. тенис топка
Изображение
Код за потвърждение: Избери целия код
m 0 15 b 0 7 7 0 15 0 b 23 0 30 7 30 15 b 30 23 23 30 15 30 b 7 30 0 23 0 15 m 6 27 l 6 27 b 8 20 9 9 6 3 l 5 4 b 8 12 6 20 5 26 m 25 26 b 24 20 23 12 25 4 l 24 3 b 22 9 22 20 24 27 l 24 27


2. тенис ракета
Изображение
Код за потвърждение: Избери целия код
m 85 162 l 85 238 b 88 241 94 241 97 238 l 97 238 l 97 162 b 163 115 184 0 91 0 b 0 0 21 115 85 162 m 140 94 b 120 141 63 141 44 94 b 24 50 43 4 91 5 b 142 4 159 50 140 94 m 91 155 b 82 155 68 142 54 120 b 71 141 113 141 130 120 b 116 142 100 155 91 155 m 76 128 l 76 5 l 75 5 l 75 128 m 84 131 l 84 2 l 83 2 l 83 131 m 92 131 l 92 2 l 91 2 l 91 131 m 100 131 l 100 3 l 99 3 l 99 131 m 108 130 l 108 4 l 107 4 l 107 130 m 116 128 l 116 6 l 115 6 l 115 129 m 124 123 l 124 9 l 123 9 l 123 123 m 132 116 l 132 15 l 131 15 l 131 116 m 140 107 l 140 22 l 139 22 l 139 107 m 44 22 l 43 22 l 43 92 l 44 97 m 51 16 l 51 109 l 52 111 l 52 15 m 60 120 l 60 11 l 59 11 l 59 120 m 68 124 l 68 6 l 67 6 l 67 124 m 55 11 l 129 11 l 129 10 l 55 10 m 48 19 l 135 19 l 135 18 l 48 18 m 44 27 l 141 27 l 141 26 l 44 26 m 39 35 l 146 35 l 146 34 l 39 34 m 36 43 l 146 43 l 146 42 l 36 42 m 34 51 l 148 51 l 148 50 l 34 50 m 33 59 l 149 59 l 149 58 l 33 58 m 34 67 l 148 67 l 148 66 l 34 66 m 34 75 l 150 75 l 150 74 l 34 74 m 34 83 l 147 83 l 147 82 l 34 82 m 36 91 l 146 91 l 146 90 l 36 90 m 40 99 l 143 99 l 143 98 l 40 98 m 43 107 l 138 107 l 138 106 l 43 106 m 48 114 l 136 114 l 136 113 l 48 113 m 58 122 l 126 122 l 126 121 l 58 121


ПП:
Не съм спрял с уроците, просто... no free time.



_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Яну 11, 2012 11:37 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Сеп 28, 2008 10:44 am
Мнения: 5256
Местоположение: Стара Загора/Варна/Албена/Златни пясъци/София
^
Бах си лудака 8)



_________________
Powered by SFP+ 650 Gold Modular|ASUS Z170-A|Intel i5-6600K|
CM Hyper 212 EVO|CORSAIR DDR4 2400MHz 2x4GB|
SAPPHIRE R9 380 4GB|SEAGATE 1TB Barracuda|
Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design R5 White Window
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2012 7:49 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пон Май 23, 2011 12:13 am
Мнения: 746
Местоположение: Japan
Ванка, бих искал да обясниш, ако имаш време как се прилага грейдиент чрез inerpolate. :)

Това е, което имам за пример:


Последна промяна Darth на Чет Фев 09, 2012 6:37 pm, променена общо 1 път


_________________
Изображение

Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2012 9:40 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
Това е грейд, да, обаче е ограничен при използване(при използване на \t таг). Повече е пригоден за тайпсет, но както и да е.
Цялата работа става чрез \clip тага. От уроците знаеш как се разполагат аргументите в \clip. Още не съм обяснил за променливите(има ги в твоя пример), но ще се опитам все пак да обясня какво точно става.
Съсредоточаваме се само върху \clip и по-точно _g.interpolate.
G.interpolate е lua reference и дели дадена стойност на части. Тази стойност обикновено е числова и е прогресивна. Тоест стойността НЕ се дава като определена константа(цифрата 5 например), а е растяща или намаляваща функция(за поведението на дадена функция се учи в часовете по математика). Като синтаксис се записва по следния начин: _G.interpolate(функция на делене, променлива1, променлива2). Функцията на делене може да е всякаква, стига тя да е растяща или намаляваща. Променлива1 и 2 дават началните ѝ стойности или иначе казано интервалът на изменяне на стойностите, които ще бъдат генерирани впоследствие. От математическа гледна точка това са интервалите, в които се изменя функцията(примерът не е много подходящ, но го използвам, за да си направите асоциация за по-лесно разбиране). Ще разгледам един пример, за да онагледя нещата визуално.
Нека делим дадена стойност в интервала 30;80 при растяща функция със стойности от 1 до 5. Какво става тогава? От 30 до 80 са 50 единици. Тези 50 единици се делят на 5 части, всяка по 10. В първата част разделената стойност е 30+10=40, във втората 30+20=50 и т.н. до 80. Тоест ще се генерират стойности в реда:
40;
50;
60;
70;
80;
Ако беше заденено от 1 до 8, тогава 50 щеше да се раздели на 6, което е 6,25. Тогава генерираните стойности щяха да бъдат:
36,25;
42,50;
48,75;
54,00;
60,25;
66,50;
71,75;
80,00;
Това е интерполирането като понятие. Нека се върна на примера, който си дал.
Делящите функции в случая са растящи j/maxj и (j-1)/maxj. В караоке темплейтъра, както казах в уроците, loop модифайърът се контролира от j променливата. Когато е зададен някакъв loop и j присъства в караоке скрипта, той се изменя при всеки цикъл и повишава стойността си(като ВИНАГИ започва от 1). По-просто казано j отбелязва стойната на самия цикъл от общия брой цикли. Нека е зададен template loop 5, тогава j ще се изменя в реда 1,2,3,4,5. Maxj от своя страна е максималната стойност, която j може да приеме. В случая това е 5. Тоест декларирайки loop 5 и j/maxj, ние ограничаваме изменението на j в интервала 1;5 точно както в горния случай( виждате, че нещата са подобни). Тоест горният пример, описан като скрипт, би изглеждал така:
template syl loop 5 и вътре !_g.interpolate(j/maxj,30,80)!. Във втория случай би изглеждал така: template syl loop 8 и вътре !_g.interpolate(j/maxj,30,80)!

Отново се връщаме на примера $top и $bottom(тези променливи ще ги обясня в следващия урок, ах, защо нямам време...). Това са променливи, които сочат позицията на шрифта от ъгъла на картината до горния връх(top) или до долния връх(bottom) на шрифта/обекта(т.е. само по ординатната ос y). Тоест те ще зависят от големината на шрифта/обекта и винаги ще се променят. Да приемем, че горният връх на шрифта се намира на позиция 100, а долният - на 150. Тогава интервалът на изменение на функцията е 100;150, т.е. 50 пиксела(вече не ползвам единици, защото имаме конкретно определена такава). Тъй като е в \clip, това означава, че шрифтът ще бъде резнат на части(знаете приложението на \clip). На колко части обаче зависи от стойността на използвания loop. А колкото е по-голям loop, толкова ще бъде по прецизно изрязването на шрифта. Защото едно е да е разделен на 5 части, всяка от които по 10 пиксела(50:5), а съвсем друго на 50 части, всяка от които по 1 пиксел(50:50). Ето какво прави \clip($lleft,!_G.interpolate((j-1)/maxj, $ltop,$lbottom)!,$lright,!_G.interpolate(j/maxj, $ltop,$lbottom)!) - дели шрифтът на части. Тука виждате, че е използвано (j-1)/maxj. Това означава, че при loop 5 ще имаме стойности:
1 -1=0;
2 -1=1;
3 -1=2;
4 -1=3;
5 -1=4; Дотук, защото loop е 5, т.е. j ще е максимално 5 и нито стойност повече. Не следете резултата, а изменението на j - това е много важно.
Защо обаче е използван (j-1)? За да се получи точно изрязване на шрифта от неговия горен до неговия долен ъгъл. Връщаме се на интервала 100;150, при j-1 ще имаме измемение на функцията в реда:
100+(1-1)*10=100;
100+(2-1)*10=110;
120;
130;
140;
Това е самото изрязване на части на шрифта. (вижте на снимката как точно се получава: Изображение
Тука искам да добавя нещо. Позиционните променливи не могат да дадат толкова точни стойности на върховете/ръбовете на шрифта(представете си буквата g, има опашка). Просто това е едно от ограниченията в караоке темплейтъра, целият шрифт се взема общо, а не всеки символ поотделно. Тоест върхът на една буква може да не е връх на друга.

Сега ще питате, ама защо само по ординатата се дели, нали в \clip се дават и по абсцисната ос стойности? Ами такъв е примерът - имаме \cip($lleft...), което дава начална точка на изрязването левия ръб на репликата по абсцисата и $lright - като дясна крайна точка по абсцисата. И тъй като, както казах, тези ръбове не се определят точно, ще променя примера, даден от Аникин, за да не се получават недоизрязвания и за да може шрифтът да се вижда изцяло(а не с липсващи по 1-5 пиксела). \clip трябва да изглежда така \clip(0,!_G.interpolate((j-1)/maxj, $ltop,$lbottom)!,!meta.res_x!,!_G.interpolate(j/maxj, $ltop,$lbottom)!). Тоест вместо за начална точка да е даден ръбът на шрифта, пиша 0 и начална точка става левият ръб на видео рамката. Крайна дясна точка пък е meta.res_x, което е десният ръб на видео рамката(независимо от резолюцията).

Приключих с изрязването на шрифта и пристъпвам към самия грейд и промяната на цвета.
Към _g.interpolate, добавяйки _g.interpolate_color вече се работи не с числови, а с цветови стойности. Синтаксисът остава същият, но вместо променливи се пишат цветове и се ограждат с кавички(като се обозначава на кой цвят ще бъде извършена интерполацията - 1c, 2c, 3c, 4c и след тях се поставят ! ! за означение на code block, който ще разгледам в уроците, живот и здраве). Обяснението на интерполацията остава същото. Интервалът на изменение са 2 цвята, които служат за начални и крайни стойности на функцията. Самият преход от единия цвят до другия се осъществява от делящата функция j/maxj. Ако началният цвят е бял, а крайният - черен, при втория и всеки последвал цикъл(loop) цветът ще става все по-тъмен, докато не стане черен. И тъй като шрифтът вече е изрязан(вижте снимката) изрязаните части ще приемат различни цветове, чрез което получаваме грейдиент. И отново - колкото е по-голям loop-ът, толкова ше бъде по-прецизен грейдът.
Окончателно скриптът би изглеждал по следния начин:
Изображение

Питайте, ако имате въпроси.

ПП:
В clip-a единият аргумент има растяща j-1 фукнция, за да може крайната стойност по ординатата(която е само j), да се пада начало на следващото изрязване и да не се получават резки(празни разстояния) между изрязаните части.
ПП2:
Ето защо не ми се обясняват lua reference. Много време отнема и обясненията са суперабстрактни за обикновения човек, който не се занимава усилено с математика, математически анализ и представяне на данни под формата на математически записи.



_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Чет Фев 09, 2012 10:05 am 
Аватар
TokiSubs

Регистриран на: Съб Мар 13, 2010 5:36 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Нейде из родопското село Пловдив
Много полезен урок за тайпсет, а и за караоке. Но мисля, че предимно за тайпсет се използва тези градиенти.

Благодаря!



_________________
Изображение
Хората често приемат традициите на техните предци, без да се съмняват,
защото е по-лесно, отколкото да поемеш контрол над собствения си живот.
Никой няма да дойде и да ни спаси, ако ние самите не искаме да се спасим.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Чет Фев 09, 2012 8:55 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Чет Авг 19, 2010 6:35 pm
Мнения: 1211
Гредиентите често се ползват при направа на лого.
Наистина полезен урок. Благодаря.



_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Фев 15, 2012 7:43 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Съб Фев 21, 2009 3:22 pm
Мнения: 21
Можете ли да ми дадете караоке темплейт който увеличава външната линия на изпяваната сричка и я замъглява да речем с 3 .



_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Фев 15, 2012 7:52 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
...


Последна промяна jokovi4 на Сря Фев 15, 2012 7:59 pm, променена общо 2 пъти


_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Фев 15, 2012 7:56 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Съб Фев 21, 2009 3:22 pm
Мнения: 21
Благодаря.


Последна промяна Exword на Сря Фев 15, 2012 8:00 pm, променена общо 2 пъти


_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: .:Караоке мейкинг - кое, как и защо:.
МнениеПубликувано на: Сря Фев 15, 2012 7:59 pm 
Аватар
SFS

Регистриран на: Вто Май 04, 2010 2:30 pm
Мнения: 246
Местоположение: Сандански-ФМИ-София
http://dox.bg/files/dw?a=7d707d6d6c
Ето нов линк, че старият файл щеше да се изтрие след 1-2 дни. Сега е публичен и ми е в мейла, така че няма да има проблеми.
ПП:
Надявам се, че се ориентираш по скрипта. Като прилагаш свой тайминг и видео, гледай да resample-неш резолюцията. Самите степени на аутлайна и размазването можеш да ги променяш от скрипта. Ако познаваш таговете, не мисля, че ще имаш проблеми.



_________________
Изображение
Mitsuke chatta!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 2 от 5 [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: