|
Дата и час: Съб Фев 15, 2025 12:25 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
![](./styles/AeroBlue/theme/images/tl.png) |
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/tr.png) |
|
Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Вто Яну 18, 2011 8:04 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=15483_1304210543.png) |
emeril |
|
![](./images/ranks/rank5.gif) |
Регистриран на: Сря Авг 22, 2007 7:00 pm Мнения: 888
|
Според мен ако направят кеш шопа като на Dungeon and Dragons Online, ще се получи много добре (не нацяло, но поне да видят идеята каква е), защото там от както събраха всички сървари в 1но, се получи много добре и в момента е може би най-доброто безплатно ММО. (става на въпрос, че всичко което се купива през кеш шопа, може да бъде изфармено в играта, въпреки че отнема малко повече време, като изключим инстансите, което е тъпо според мен). Пък популацията зависи изцяло от това колко гринд ще има в играта, тъй като играчите от Европа и на запад като цяло, имат навика да пропускат игри, които изискват да фармиш повече от 30 минути на ден
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Вто Яну 18, 2011 10:03 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=343_1369223116.jpg) |
Darkprince |
|
![](./images/ranks/rank8.gif) |
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 2:14 am Мнения: 2149
|
Между другото проверих какъв ще бъде бизнес моделът на Arch Age, но нищо не намерих. Единствено в една от статиите на mmosite пишеше "Expected Business Model: Micro-transaction". Но това е неофициално. Това, че се очаква да е ф2п с микротранзакции, не означава, че ще е (или просто на mmosite им се иска да е така?). От всички досега излезли next-gen ММО-та (не че са много де ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ) само Seven Souls (EU - Martial Empires) е безплатна с кеш шоп. А за такъв скъп проект като Arche Age не мисля, че микротранзакциите за ново студио са добре. Играта е далеч от завършена и сигурно има доста да се пипа по нея, така че рано е за крайни мнения. Но на мен не ми допадна идеите им за ПеКа системата и минимапа. Пример - на някой му щукне, че иска да пекаши, избие известна бройка хора -> затвор и ако реши после пак продължава същата песен -> изритват те от фракцията и ставаш пират с ограничен достъп. И това е! Ами ако искам да съм "пират" и искам да плячкосвам? Не мисля, че пекашенето трябва да бъде наказвано така. Да направят един сборен пункт на бандюгите, където може да се трейдва и т.н. Пък после като ти писне, ще се интегрираш отново в системата. А за минимапа - мисля, че дивелъпърите си поставят твърде висока цел. Да се ориентираш по природата в компютърна игра е доста ... амбициозно начинание. И ако не се справят, доста гърла ще ревнат. И споделям мнението, че бизнес моделът на Turbine е много добър (безплатна с възможност за месечни такси плюс печелене (фармене?) на ингейм точки, с които можеш да си купуваш неща от "магазина").
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Вто Яну 18, 2011 11:16 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=14152_1248274238.png) |
Gerx |
|
![](./images/ranks/rank7.gif) |
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 6:52 pm Мнения: 1848 Местоположение: Paradise Lost /otoko-tachi ha ikutsu mono umi wo wadari!
|
Представянето и текстовете са много сладки, но после прочетох Корея ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif) . И все пак, ще видим.
_________________
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Вто Яну 18, 2011 11:28 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=975_1327351127.jpg) |
Usagi |
|
![](./images/ranks/rank9.gif) |
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 5:56 pm Мнения: 2677 Местоположение: Underworld
|
Is it going to be P2P or F2P? If you are not ready to answer this question now please let us know what payment way you personally think is preferable. We have not made any decision regarding the business model, but we are open to each market’s needs. Enjoy!
We do not know much about the PvP system. We just know a little about the PK system and castle sieges. Please tell us more about castle ownership and if there will be any bonuses related to this? What kind of penalties should we expect from death in PvP? Players can take over a territory and build his/her own castle. Even players who are not a member of the landlord’s guild or similar group can build houses and live in the territory. A little bit of tax will have to paid in this case, and this will be the income of the landlord. Other guilds or groups can take over the landlord’s territory through sieges. If taken over, the players who have been living in the territory will, depending on the landlord’s decision, continue to live there as is or have to pay higher taxes. There is no penalty for PvP between different guilds or groups (there may be certain rewards in some cases). But there will be strict penalties for PvP between groups within the same faction (e.g. going to jail for a certain time, being expelled from the faction and becoming a pirate faction if continuously repeated). A pirate faction can be an enemy force of all factions.
We would like to clarify if there will be any battlegrounds in ArcheAge? This is just in an idea stage. We are thinking of implementing a battleground system so that more players can easily experience PvP. But the aforementioned landlord/territory system will be separate from this battleground system.
What about clan politics? Is it possible to influence the world any other way besides sieges? We call clans expeditionary forces. They can conquer territories and engage in war. Whether an expeditionary force is an enemy or ally depends on how the relationship is built between them. In the beginning, players will belong to the NPC’s faction, but later on players can build their own expeditionary force and create a new faction.
We do not know anything about the dungeons. Could you please tell us about PvE system and about the dungeons in particular. We are developing dungeons, but we are trying to make them slightly different than that of other games. Of course, PvE specialized contents such as raid will be possible in these dungeons.
Our gamers were very impressed by the video with sea battles. Again we do not know much about them. What type of ships will be participating in the game? Is there going to be any motivation to explore the ocean and islands? Diverse ships will be added over time (e.g. fishing boats, large sailing boats, etc.). There will be unknown creatures living in the sea, undiscovered islands, and there may be something deep down the sea.
End-game content is a big headache for all developers. What kind of activities you offer for high-level players? Taking over the resources that are only available in the original continent, the profit that can be made through them, and the castle sieges to fight over such profits are all continuously recyclable content. Of course, we will constantly provide additional dungeons, items, and so on.
Achievement systems are a main feature of many games. Do you plan to implement it in ArcheAge? We are developing a territory achievement system and fame/title system depending on players’ activities (these will be achieved through both PvP and PvE).
Ето интервюто - мисля че е от декември месец. Пише някой работи и за ПК-то - изглежда ще има фракции и със затвор те наказват само ако убиваш "свои" хора.
_________________
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 2:06 am |
![Аватар](./download/file.php?avatar=40369_1628867798.jpg) |
Ludicross |
|
![](./images/ranks/rank8.gif) |
Регистриран на: Съб Май 29, 2010 6:31 pm Мнения: 2134 Местоположение: Велико Търново
|
Направо да я правят дълго време, колкото Аватар филма и да я пускат на 3D
_________________
Baba Lemonade
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Сря Авг 03, 2011 8:55 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=6137_1496136816.png) |
deathrazor |
|
![](./images/ranks/rank9.gif) |
Регистриран на: Чет Дек 28, 2006 7:10 pm Мнения: 4830
|
Вярно че вече всяка игра е "революционна" за жанра но в тази найстина има нещо такова. Това да можеш да разрушиш и построиш всичко е нещо мега интересно,но и ще е heaven за троловете които чакат да къщата ти да построиш една красива градинка/гора(нещо от сорта) и в секундата в която логаутнеш да се изпикаян върху труда ти. Още от сега ги виждам епик гилд битките ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) всичко започва с едно невинно изсичане на дарво покрай къщата на някой до бомбандирване на замъци
_________________
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
Заглавие: Re: ArcheAge Next-Gen MMORPG ![Мнение Мнение](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Публикувано на: Сря Авг 03, 2011 9:37 pm |
![Аватар](./download/file.php?avatar=40369_1628867798.jpg) |
Ludicross |
|
![](./images/ranks/rank8.gif) |
Регистриран на: Съб Май 29, 2010 6:31 pm Мнения: 2134 Местоположение: Велико Търново
|
Това ще го играя, дори ако трябва да плащам!
_________________
Baba Lemonade
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/bl.png) |
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/br.png) |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|