AnimeS-bg.com
http://forum.animes-bg.com/

DBT: Предложения и въпроси :!:
http://forum.animes-bg.com/viewtopic.php?f=47&t=25058
Страница 1 от 4

Автор:  Morri D'in [ Сря Окт 24, 2007 3:23 pm ]
Заглавие:  DBT: Предложения и въпроси :!:

Това е темата за предложения и въпроси за Dimensional Battle Theatre. :!: >>
Става дума за свободни roleplay битки между манга (може и аниме) герои със малко по-сложни правила на предизвикване & shit.

Запознайте се с правилата на турнира:
Относно записването
Относно самите двубои и системата на бой

Приемаме всякаква конструктивна критика/предложения.


А, да - забравих да спомена за наградата на победителя в турнира (ако има някой ден такъв) - Първи том на мангата Blame! /в непокътнато състояние или там къстъм титла от форума - нз още :) //Наградата зависи от това колко ми хареса играта.

Автор:  Morri D'in [ Сря Окт 24, 2007 4:15 pm ]
Заглавие: 

                      FAQ


    Колко време траят двубоите?
Отговор: Зависи от условието на Журито. Примерно - двубоят ще трае в продължение на две страници във форума, като интервалът за писане м/у участниците трябва да е максимум два дена. Или - двубоят ще трае в продължение на 40 хода.


    Каква е разликата между условията на Журито и Условията на играчите?
Отговор: Условията на Журито ще са основно свързани с това колко да трае мачът /като 4 страници, 3 седмици/. Условията на героите са със зеленко и могат да бъдат страшно разнообразни - от 'ще се бием и двамата със завързани очи' до 'кой ще успее да покани успешно на среща повече мацки'.


    Как да определим какво е действие, че да не ни е страх от прекрачване на правилата?
Отговор: Действие = акт/действие/ насочен обикновено към противника ви, пряк(атака) или посредствен(блъф), от който зависи развоя на битката. Действията не може да са повече от 2, независимо от красноречивите ви описания на атаките...
Описанието на атаката ви действие.
За да избягвате и объркване на Журито, ползвайте имена на техниките преди описанието им.
Примери написа:
"Карюу но джутсу"
Героят ми прави сийловете на карюу, скача във въздуха, ки-то му пламва, формирайки глава на дракон, която се встрелва към противникът ми.
Това е равно на едно действие.

НО...
Героят ми почва да прави сийлове, формира 8те знака на боговете, прави задно салто, хвърля 103 куная в гората, за да създаде допълнителен шум и ефекти и изстрелва огънят към противникът си...
Това, са 2 действия. Фейнта/блъфирането/ Е действие!
Хубаво е след като опишете подробно и с детайли какви са ви били действията, да ги сбиете на кратко в два реда под основната част от поста си.


    Как да опиша, коментирам нещо странично по време на двубоя?
Отговор: Сложете отпред ИИ (извън игрово) и тогава правете странични коментари. ^^


    Как се избира победител?
Отговор: От самите двубои не може да се излъчи пряко победител. След края на двубоя се пуска тема, в която хората гласуват за по-добрия според тях играч и той печели.
//Победителят има право на finishing move (пост) в темата за двубоят ако иска.



                  Tips & Tricks


Критерии за оценяване (поне какво аз лично гледам в двубоите):
  1. Стил на писане:
    • Доколко героят, с който играете, отговаря на същинския му характер/действия?
    • Дали използвате визуални средства (картинки, оформление на поста)?
    • Дали това, което пишете, е забавно/интригуващо?
  2. Техника:
      Фактори като бързина/сила са трудно измерими/спорни, затова е по-важно как отговаряте на действията на противника, а не дали героят ви е по-бърз/силен.
        Пример:
        Героят ви е нападнат с няк'ва мощна атака.
        > Калпаво/елементарно действие - претъркулвам се встрани и избягвам атаката. (всеки може да напише това)
        > Добро действие - ползвам скритата техника на древния учител Кун, която е особено ефективна срещу точно тази атака. Бла, бла - обяснение, роуплей, т.н.
      Битките са по-скоро на принципа на камък/ножица/хартия. Добре планирани, тактически битки с многоходови атаки, etc. се възнаграждават.
За добър стил могат да се дават бонус точки, за кьопава техника да се отнемат.

SayanMk написа:
пп: бе нз дали го осъзнавате повечето герои, но тук не се биете, за да спечелите, а се биете, за да се биете... Правете го красиво и интересно (//увлекателно)...

Автор:  Morri D'in [ Съб Ное 10, 2007 1:26 am ]
Заглавие: 

Прибавени са един, два въпроса във FAQ и цяла нова Tips & Tricks секция.

Още веднъж - промени по правилата (линк в първия пост).
~ Вече абсолютно всеки може да поставя Условия. Могат да се възстановяват при две поредни победи.
~ Махната е конкретизираността на действията при двубоите. Макс 2 дейстия на ход, пък какви ще са - ваша воля. Ест. ако не обръщате внимание на противниковите действия и си пишете каквото там си щете, ще има отнемане на точки.
~ Играч не може да предизвиква един и същ противник два пъти подред.
~ Нов тип герои - boss characters.

Автор:  nem13 [ Съб Ное 10, 2007 2:57 pm ]
Заглавие: 

Въпрос: Това, че "Играч не може да предизвиква един и същ противник два пъти подред" значи ли, че другия не може да предизвика някога предизвикалия го отново?

Автор:  Morri D'in [ Съб Ное 10, 2007 3:18 pm ]
Заглавие: 

Може да го предизвика някога, но не веднага след двубоя...
Трябва преди това да си се бил с някой друг.

Автор:  nem13 [ Нед Ное 11, 2007 10:45 am ]
Заглавие: 

Бих искал да помоля журито да се намали в известна степен трайността на двубоя между Гатс и Кеншин.

Установих, че 40 хода са много за подобен двубой, който в нормални условия се решава за минута-две максимум. Засега сме на девети ход и сме разменили достатъчно удари, че двамата да преценят противника си и в следващите десет хода да дадат всичко от себе си на макс.

Така че предлагам ходовете да се намалят на 25-30. Не могат да се трепят двама майстори на меча в продължение на час и половина - нали затова са майстори, един да направи малка грешка, другия побеждава.

Автор:  Morri D'in [ Нед Ное 11, 2007 11:29 am ]
Заглавие: 

Ако той е съгласен. Ще го намаля на 22 хода тогава.


Иначе и на двамата ви е трудна битката. И Кеншин, и Гътс имат по една основна слабост; то не е точно слабост, а става такава заради уменията/спецификата на противника. Но и за Гътс, и за Кеншин си има начини да се преодолеят. Sry, че не съм специфичен, ама не искам да ви давам сега идеи - ще видя доколко сте се сетили по време на двубоя (а и сигурно ще ви хрумне по-добра идея).

Автор:  nem13 [ Нед Ное 11, 2007 11:59 am ]
Заглавие: 

Аз мисля, че съм се досетил, пък ще видим:V. Ако не, значи ще открия още една, защото съм сигурен в следващия си ход...

ПП: Като цяло, 40 хода са много за нормален бой и предлагам занапред журито да се замисля малко повече и да взима под въпрос и самите герои, преди да им бухва двучасова битка.

Автор:  SayanMk [ Нед Ное 11, 2007 7:16 pm ]
Заглавие: 

Дефинирай нормален бой.
Ако участниците искат да си бъркат в носа, не може да ги спрем да го правят. 40 е начален лимит, ако ни доскучее от боя или получим подобно на твоето съобщение не е никакъв проблем да го затворим от веднага до след 'х' хода. + това при ползване на условие по време на боя той може да придобие коренно различно измерение..

Автор:  Gerx [ Сря Ное 14, 2007 3:16 pm ]
Заглавие: 

Един въпрос относно битката ми със Zoro...водещите на играта наглеждат ли битките,защото ми се стори,че всички битки имат много повече от 40 действия.И специално мойта битка много дълга ми се стори :D

Автор:  PA3YM [ Сря Ное 14, 2007 3:27 pm ]
Заглавие: 

40 хода, не 40 действия ;)
значи всеки трябва да направи по 20 поста, а във всеки пост трябва да има най-много 2 действия - като може и празен ход = без действия
поне аз така съм разбрал правилата :lol:

Автор:  Gerx [ Сря Ное 14, 2007 3:43 pm ]
Заглавие: 

Ако е така,значи няма да свършим скоро.Супер.

Автор:  Morri D'in [ Сря Ное 14, 2007 5:41 pm ]
Заглавие: 

iRoNWill написа:
Ще може ли да те помоля да ни дадеш още 3 хода за да можем да завършим битката ??


Ама няма довършване... биете се, биете се... като ви останат малко мнения поприключвате нещата.
Даже може да свършите битката как и двамата активирате супер мощна атака и дотам - няма да има победител.
Пуска се тема, хората гласуват кой е бил по-добрия и тогава избраният победител може да пусне едно завършващо мнение, в което описва как ултимативната му атака е размазала противника.


/Не ми пишете лични за неща и въпроси, които засягат всички. По-лесно и полезно за всички е да им отговаряме тук. ^^

Автор:  BreakDown [ Пет Ное 16, 2007 1:19 am ]
Заглавие: 

Процедурно предложение:
Може ли да се добавят още няколко хода към битката между Наруто и Лъфи, че съм силно заинтригуван от нея :)

П.П. Поздравления. Чудесна битка :)

Автор:  JohnnyJoint [ Пет Ное 16, 2007 3:14 pm ]
Заглавие: 

благодаря :) Вече я завършихме и има тема за гласуване :)

Страница 1 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/