Втора серия не изглеждаше претупана както първа, а и ритъма на действието беше равномерен.
Случиха по-интересни неща или поне свършиха с интродукциите на основните герои, а те бяха толкова изтъркано познати от други анимета...
Стари приятели се срещат на бойното поле, като смъртни врагове и да се нервят страшно тълкувайки действията на другия в най-черни краски, си е убер експлоатирана тема. Същото е и с "героят със спецялни способности, който не иска да се бие"...абе GUndam SEED (който си беше синтез на всички клишета в жанра от 70-те, 80-те и 90-те години)
Това което ми хареса - бекграундите и най-вече архитектурата на града + защитните му съоръжения. В тази серия успяхме да ги разгледаме по-добре, а дори и гробището беше със страхотен дизайн
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Имаше значително подобрение в екшън сцените...най-малкото не бяха накъсани като в предишния епизод и създаваха чувство за динамика.
Наблюдавам подобрение във втори епизод, ще се следи.
Belgarion
Цитат:
Действието бе някак си изкуствено забавено
Това важи за всяко заглавие на Production IG.
Каквото и да хванеш от каталога им - да кажем GITS SAC или пък да кажем Immortal Grand Prix действието се влачи...за сметка на изпипаните детайли и гладката анимация. Дори подозирам, че развлачват действието точно за да демонстрират по-добре тези качества на продукта си.
Затова ме шокира развлачената първа серия, която беше пълна с неизпипани детайли и връзки.
Този стил демонстрира добрата работа, но демонстрира фрапантно несвършената работа.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ПП Сетих се за поне един проект на Production IG, който не се влачи, а лети със скоростта на светлината - Dead Leaves, но пък там са в сътрудничество с Gainax.
Т.е. не съм съвсем прав, но все пак мисля, че често Production IG обичат да разтлачат нещата с цел демонстрация и гъзория.