
Хареса ли ви партито, което се проведе миналия месец в София - по руски стил, а готови ли сте за още?!
Тази година за афтъра на АниФест 2012 сме ви приготвили още едно подобно забавление, отново с вече познатите ви Kampai Cookies (Русия)!
На партито още очаквайте и първият оофициален К-поп батъл за България и още куп изненади!!!
Мястото където ще се проведе партито е Диско-то клуб, най-доброто място за всички млади и стари !!!
Вход за събитието 2лв.
Билетите могат да бъдат закупени по време на Анифест 2012 или на място в клуба.
Елате да се забавляваме заедно!
K-pop Dance Battle – първото по рода си официално организирано състезание по К-поп танци, на територията на България. За разлика от стотиците досегашни флашмобове, които се организират от феновете, тук ще ви предизвикаме да се състезавате и да спечелите купата за най-добри танцьори.
Изисквания към групите:
1. Имат право да участват само групи.
2. Една група може да се състои от минимум 3 и максимум 6 участника.
(включително с капитана на групата)
3. Всяка група трябва да има име.
4. Всяка група трябва да има капитан.
(организаторите ще комуникират само с него, само той може да запише дадената група в състезанието, само той ще изпраща информация за групата си и ще задава въпроси, ако има такива)
5. Всяка група разполага с до 5 минути сценично време.
6. Крайният срок за записне е 12.08.2012г., след тази дата няма да бъдат приемани повече участници.
7. Вече записаните участници трябва да потвърдят участието си в периода от 15.08.2012 до 22.08.2012г.
8. Записването става на адрес:
djivo2005@abv.bg9. Информацията която трябва да пратите е:
-име на групата;
-капитан на групата;
-брой участници;
-на коя К-поп песен или микс от песни ще изпълните танца си;
(При подаване на регистрацията за записване, трябва да изпратите песента или микса от песни като музикален файл, приемат се само MP3 формат)
-актуален телефон, скайп имейл за връзка с капитана на групата;
10. Състезанието ще се проведе на следния принцип – на място ще се тегли жребий, коя група след коя ще излиза. След това всяка група излиза по определения ред, така докато не минат всички, след което следва оценяването.
11. Критерии за оценка:
-хореография - 40%
-изпълнение - 30%
-костюми и сценично присъствие - 20%
-аудитория въздействие - 10%
Линк към фейсбук събитието -
https://www.facebook.com/events/250934041675653/