Дата и час: Вто Мар 04, 2025 2:17 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: My Game: Sengoku [Work in progress]
МнениеПубликувано на: Вто Авг 19, 2008 5:00 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 12:14 am
Мнения: 1795
Местоположение: 黄泉
Преди да ви представя незавършеното си творение ми позволите малко история. Т'ва е малко по-различа тема, защото тук няма да рисувам или да пиша а ще ви представя докъде съм я свършил с едно мое проектче относно игра (компютърна може би или не) свързана със средновековна Япония.

Всичко ще бъде обяснено по-надолу. Проекта не е готов а се разработва в момента. Всичко е на фенска база.

П.П. Моля не бързайте да ме обвинявате че правя клонинг на Shogun: Total War, защото не съм имал подобни намерения, нито смятам че тя е хубава.

Име на играта: Sengoku/Сенгоку
[Името идва от периода Сенгоку продължил от средата на 15-ти, до началото на 17-ти век, белязан с политически интриги и много въоръжени конфликти.]
Жанр: Реалновремева Стратегия с походов елемент
Време на развитие: 1467 г. - началото на войната Онин до 1603г. - Началото на периода Едо.

1.1 Бойни единици
[Някъде се двоумя за имената, затова има и алтернативни такива.]

1.2 - Основни
[Тези, с които играчът ще разполага във всяка игра.]

1. Самурай - пехота,близък бой
2. Самурай - стрелец/Юми Самурай - пехота, далекобоен
3. Самурай - копиеносец/Яри Самурай - пехота, близък бой
4. Аркебузер/Теппо - пехота, далекобоен
5. Чуконосец/Отсучи Самурай - артилерия,близък бой
6. Бомбаджия/Барутчик - артилерия,близък бой
7. Самурай конник - кавалерия, близък бой
8. Стрелец конник - кавалерия, далакобоен
9. Съгледвач - кавалерия, не се бие
10. Селянин - пехота, не се бие
11. Ашигару - пехота, близък бой
12. Майстор - пехота, не се бие
13. Лечител - пехота, не се бие
14. Онмьоджи - пехота, не се знае точно как нанася щети

1.3 - Допълнителни
[Тези единици са полунеутрални и се намират на различни места в игровия свят.]

1. Селяни въстаници - пехота,близък бой
2. Планински монаси/Ямабуши/Сохей - пехота, близък бой
3. Разбойници - кавалерия, далекобоен
4. Ловци - пехота, далекобоен
5. Ронин - пехота, близък бой
6. Нинджа - пехота, близък и далечен бой
7. Айну шаман - пехота, не се знае точно как нанася щети

Навярно някой няма да си представи точно всичките единици съм решил да сложа и малка галерия с изображения от гравюри [Които са без авторско право] за по-ясно представяне на единиците.



Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

От ляво надясно:
Стрелец на кон, Отсучи самурай, Самурай стрелец, Теппо, Самурай конник

Нека за момент се спрем на Отсучи самурая. Малко известни данни има за наличие на артилерия, която да са използвали срещу замъци и укрепления. По-често всичко се е правило от пехотата. Все пак обаче е имало едни чукове, които се изработвали то дърво и били доста големи, с които можело да се разбиват стени, укрепления, че защо не и самураи. Отсучи самураят е стандартната артилерийска единица тип боен таран.

Теппо са се наричали всички онези (самураи и селяни) , които са можели да си служат с аркебуз - остаряло огнестрелно оръжие, донесено от холандците в Япония.

Като начало това са единиците в играта без т.нар специални единици или герои. Имам още много за представяне и малко по-малко ще го помествам тук. Давайте предложения или критики за идеята ми.



_________________
"It is the folly of men to believe that they are great players on the stage of history, that their actions might affect the grand procession that is the passage of time ..."
Offline
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 19, 2008 5:16 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 12:14 am
Мнения: 1795
Местоположение: 黄泉
Полунеутралните единици излизат от неутрални сгради и в зависимост от мисията може да са както врагове, така и съюзници в зависимост кой ги е наел. По-нататък ще обясня надълго и нашироко кое как и защо.

Да ти кажа не искам да виждам както в Шогун, академия за нинджи в главната база. Някак е тъпо.



_________________
"It is the folly of men to believe that they are great players on the stage of history, that their actions might affect the grand procession that is the passage of time ..."
Offline
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 19, 2008 6:02 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 12:14 am
Мнения: 1795
Местоположение: 黄泉
За нинджите да кажа. Вярно е че след като Токугава Йеасу излиза като победител след Секигахара и установява собствен шогунат той наистина прави така че нинджите да работят за него. Наемал ги е и прочие. След него и други даймио го правят, но много пъти изпратените посредници в Ига (провинцията откъдето се смята че произлизат нинджите) не са се връщали.

В се пак сенките на мрака не могат да излизат от сграда, която да стои лепната в базата. Те трябва да се привикват от горите и тайнствените места. Мисля че е много по-реално така.

Идеята ми накратко е че макар и да са идеални стелт единици (даже прототип на самата стелт единица) и да пасват в една армия те все пак не бива да се набутват в клишето на една компютърна игра - именно в сградка, която си сториш и прочие.

Галерия с още малко единици:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

От ляво надясно:

Самурай, Майстори, Планински монах, Онмьоджи, Яри Самурай, Селянин въстаник /може да мине и за Ашигару/, Ронин /може би ще сменя картинката,Селянин, Лечител

Е , защо ги залепи една до друга , при положение , че разтягат страницата ? ;)
Ним



_________________
"It is the folly of men to believe that they are great players on the stage of history, that their actions might affect the grand procession that is the passage of time ..."
Offline
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 20, 2008 3:21 am 
Аватар
СЕЛСКИ БЕКs

Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 6:26 pm
Мнения: 3158
Местоположение: none
Dinasty Warriors/Sengoku Basara wannabe ?



_________________
Изображение

[The Roads of The Lords~]
Offline
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 20, 2008 8:02 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 12:14 am
Мнения: 1795
Местоположение: 黄泉
Играта ще е стратегия с походов елемент както вече казах.

2.1 Описание на единиците

1. Самурай - пехотна единица за близък бой. Основен тип. Средни щети и средна броня. Може да участва във формации и има едно специално умение. Добра срещу всички видове единици без кавалерия и стрелящи единици в близък бой. Излизат по 8.

2. Юми самурай/Стрелец - пехотна единица за далечен бой. Средни щети и средна броня. Може да си участва във формации и има едно специално умение. Силни срещу всички единици отдалеч, но неефективен на близко разстояние. Излизат 8.

3. Яри самурай/Копиеносец - специализирана пехотна единица за близък бой. Средни щети, но повече броня от предните двама. Има едно специално умение. Силни срещу кавалерия, но със средни щети срещу всичко друго. Слаби срещу Теппо и Стрелци. Излизат 8.

4. Теппо/Аркебузери - специализирана далекобойна единица. Средна броня. Едно специално умение. Може да участва във формации. Силни срещу кавалерия, срещу всички други средни щети. Слаби срещу повечето единици на близко разстояние. Излизат 6.

5. Чуконосец - специална артилерийска единица. Въоръжен с Отсучи (чук). Силен срещу пехота и кавалерия, както и срещу вражески укрепления и сгради. Не може да участва във формации. Едно специално умение. Излиза 1.

6. Барутчик/Бомбаджия - специализирана артилерийска единица. Използва запалителни бомби. Силен срещу вражески укрепления и сгради. Далекобоен, но с малък обсег на действие. Сравнително слаб срещу единици. Излизат 3.

7. Самурай конник - Основна кавалерийска единица. Бърз. Силен срещу всички видове пехота, но слаб срещу Теппо и Яри самураи. Може да участва във формации и има едно специално умение. Излизат 8.

8. Стрелци конници - допълнителна кавалерийска единица. Има едно специално умение и може да участва във формации. Слаб срещу Теппо и Яри самураи, силни срещу всичко, което не е в близък бой с тях. Излизат 8.

9. Съгледвач - разузнавателна единица. Бърз за разкриване на картата. Не се бие. Излиза 1.

10. Селянин - работна единица. Не се бие. Строи сгради, гаси пожари.
*Едно специално умение - Ашигару [След като мине през оръжейната] .
Превръща се в нисък клас пехота, въоръжена с нагината, бухалки и сечива. Опълченска единица. Излизат 6 селянина, станат ли Ашигару стават 8. Умението е обратимо и може отново да станат селяни.

11. Майстор - висок клас работна единица. Не се бие. Строи военни постройки за войската. Може да поправя и сгради.
Може да строи:
-мост
-фенер
-дървена ограда
-каменна стена -> таен вход-> порта,
-стражева кула
Излизат 3.

12. Лечител - Поддържаща единица. Не се бие. Използва специални умения за да лекува и подобрява бързината на единиците. Може да се "прикачи" към отряд пехота или кавалерия. Излиза 1.

13 Онмьоджи - висок клас поддържаща единица. Използва специални умения за да нанася щети на врага. Носи подобрения за войската, има положителен ефект към съюзници и отрицателен към врагове. Може да се прикачва. Излиза 1.

-----------------------------------------------------

1. Селяни въстаници. Същите характеристики като Ашигару, просто са неутрални или врагове. Могат да се наемат. Излизат 8.

2. Планински монаси/Ямабуши. Силна полунеутрална пехота. Едно специално умение. Не може да участва във формации. Излизат 6.

3. Разбойници. Средносилан кавалерия. Имат едно специално умение, не могат да участват във формации. Носят основните характеристики на кавалерията. Излизат 6.

4. Ловци. Средно силна далекобойна пехота. Имат едно специално умение. Излизат по 6.

5. Ронин. Неутралния еквивалент на самураите. Излизат 6. Имат едно специално умение + възможност да се превръщат на случаен принцип в стрелци или самураи след което остават за играча. Излизат 6, след промяната стават 8.

6. Нинджа. Специален тип стелт единица -пехота. Използва специални умения срещу враговете. Имат 2 специални умения. Силни срещу специални единици или поддържащи. Излиза 1.

7. Айну шаман. Полунеутрална поддържаща единица. Има 2 специални умения. Подпомага отряда към който е прикачен. Може да се прикачва. Излиза 1.

** Специално за допълнителните единици да добавя че освен изброените умения те ще притежават и пасивни такива.
Нинджите например ще могат да се движат свободно през гори и да стават невидими през нощта. Разбойниците когато разрушат якоя сграда ще вземат и злато.
Ловците ще са добри скаути също. Ямабуши ще се лекуват автоматично, когато не се движат. и тн.

Ето картинки за нинджата и Айну шаманът.

Изображение Изображение



_________________
"It is the folly of men to believe that they are great players on the stage of history, that their actions might affect the grand procession that is the passage of time ..."
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: