AnimeS-bg.com
http://forum.animes-bg.com/

Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)
http://forum.animes-bg.com/viewtopic.php?f=23&t=67805
Страница 19 от 19

Автор:  M1sT1kaL [ Нед Май 03, 2015 3:22 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Не разбирам за какво говорите. Играта от последните 2-3 пача, става само по-комплексна и нищо по-малко. Опитват се да направят метата, максимално разчупена и да можеш да играеш с максимално много герой и им се получава. Няма ги вече онези глупости от типа на "pick naga and win". А за новия пач точно, по щастлив никога не съм бил. От години чакам нови интересни итеми и тука ни затрупаха с такива. От всичките нововъведения, 1-2 са ситуационни, почти всичко останало ще влезе в игра почти веднага. Да променят играта и да отдалечава се от това което беше дота1, но в никакъв случай не е по-зле. Не ми липсват времената на тройните лейнове и 40 минутното фармене с надеждата, че когато AM-a ви реши че се е наял достатъчно, ще може сам да мине през целия им тийм или времето на счупените комбота и безлични пуш стратове. Метата се ориентира към агресивна игра и отделят много голямо значение на пик фазата, просто защото имаш далеч по-голям избор от герой които са окей за дадената мета, което прави играта много по-интересна за гледане и наказва липсата на приличен драфтър страшно много. :)

Автор:  Wind_Falcon [ Вто Май 05, 2015 5:35 am ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Аз пък да ти кажа сегашната (вече няколко години де) deathball meta ми е далеч по-противна от времената на 50 минутните Медуса срещу Спектър фармфестове. А, и между другото, на последните пачове като процент съм направил много повече игри > 1 час, отколкото имам чувството за първите 5-6 години на играене на DotA, така че и проблема с времето все още си го има, просто има малко повече екшън през това време (herp dumbing down the game for e-sports watching retards that are not even that much into playing the game derp). Да не говорим за простотиите за които се оплакват от не знам колко време, като rubberbanding-а например - отбор смазван 20-30 минути след 1 спечелена битка се поизравнява от към злато и ексириънс, и други подобни "гениални" хрумвания. За в момента не мога да говоря защото предния пач окончателно ме отказа от играта, но до преди него, поправи ме ако греша, имаше един момент в който примерно типичните gang герои, които някога бяха доста силни, бяха/са сравнително up. От край време насам герои които са niche - добри в определена сфера - не се играеха, защото има герои които правят тяхната роля или добре колкото тях, или по-добре + един куп неща отгоре, че и отгоре на всичко това по-бързо стигат до фазата в която се считат online (и именно понеже цялата мета се шифтна към колкото се може по-бързо стигане до тези фази, за това и стратегиите се ограничиха значително според мен). И начина по който се "решава" този проблем е да се дават на up героите повече роли в които да са добри за да се съревновават с господстващите герои (които между другото още от времето на фармфестовете са поне в половината си бройка все стари познайници) което води до една голяма хомогенизация на цялата игра - от към герои и вследствие на това и стратегии и типове на игра - индивидуална и отборна (жабата е известен именно с това че много рядко nerf-ва герои, вместо това бууства постепенно всички останали, което води до ужасяващ масов powercreep). Та цената за достигане на това ниво на играене на по-голяма бройка герои не си заслужава според мен - направо си се счупи играта за да се стигне до нещо което има смисъл само на хартия, и много малко в реалния gameplay (или поне в сегашният iteration на играта, спрямо това което беше, и еволюцията която аз и много други играчи се надявахме да достигне).

Та още много неща могат да се говорят като нововъведения които унищожават играта в която се влюбих преди години, дори имаше една много добра тема в play dota по тази тема, но май беше от 2012 така че едва ли ще мога да я намеря. Но да, всеки с вкуса си, има хора които наистина повече им харесва така играта, което няма лошо. За мен от много пачове насам просто запада (което няма нищо общо с лимитациите на WCIII, защото тези промени в meta-та си почнаха още преди Dota 2).

Автор:  M1sT1kaL [ Вто Май 05, 2015 2:26 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Явно си е до вкус и предпочитания, но от гледана точка на наблюдател ( не фен или играч), е далеч по-добре да е активна играта. Не харесвах старите фармфестове защото нямаха смисъл, ако твоето кери фарми по-добре печелиш. Сега играта наказава грешки, без знаечение колко напред си в играта, ако правиш грешки губиш, rubberband ефекта за който говориш е точно това което прави играда по-интересна. А относно метата, мога да ти кажа, като що годе приличен драфтър че от години, говорим доста години не ми е било толкова приятно да драфтя, просто имаш избор. Няма го момента с "взимаш Х защото е най-добрият в това което прави" вече имаш алтернатива, не по-лоша а с някаква разлика. И все пак явно си е въпрос на вкус, тези които харесвахме динамичната мета, харесваме и това което се прави явно :)

Автор:  Wind_Falcon [ Вто Май 05, 2015 9:43 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Проблемът е именно че сегашната мета въобще не е динамична. Точно обратното - игрите се болезнено еднакви. И в соло пъбчето ми, и с лулз другарчетата, и в clan war-ове, и дори като гледам турнирите. Спрях да гледам турнирите защото буквално грайндих същите игри като се queue-на (разбира се става въпрос за цялостно развитие на игрите).

Аз също не съм особен фен на фармфестовете (просто всичко е по-добро от сегашната deathball помия), въпроса е че след фармфеста и преди deathball имаше доста добър баланс постигнат, и вместо да го подобрява като му изчисти проблемите, той заби в друга посока, която направи играта по-добра за гледане, но по-лоша за играене.

И това е цялостният ми проблем. Да, тези проблеми които ти казваш наистина бяха съществени, но въпреки тях основата на играта беше по-добра. Сега тези проблеми са "решени" в типично "fixing bugs" way - премахнат е 1 проблем, но за да го постигнат са създадени 10 нови. Това че се драфтят повече (унифицирани) герои не е плюс когато за да се постигне това самата игра е направена далеч по-безинтересна.

Автор:  M1sT1kaL [ Вто Юли 21, 2015 11:27 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Някакви възгледи за пъбстомп за финала?

Автор:  loader [ Чет Юли 30, 2015 2:03 am ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

It's hard being a Navi fan these days.

Автор:  Cha0s [ Сря Ное 11, 2015 11:49 am ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

на тая игра съм куч, няма какво да кажа повече. Освен, че горния панел ме дразни много като играя. Много ми пречи. (за щастие играя само когато ме викнат, естествено да файлна отбора :) )

Автор:  loader [ Нед Авг 07, 2016 4:05 am ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

За Mind_Control-a или за Navi? .. Life is hard.

Автор:  loader [ Пон Дек 12, 2016 4:57 am ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

http://www.dota2.com/700

Автор:  loader [ Пет Авг 18, 2017 4:01 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Имаме си българин спечелил TI.

Автор:  Love child [ Пет Авг 18, 2017 6:34 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

мда, и във фб веднага го обърнаха човека на подигравки за това как бил изглеждал -_-

Автор:  Cha0s [ Съб Авг 19, 2017 7:22 pm ]
Заглавие:  Re: Dota 2 (IceFrog + Eul + VALVe, Free to Play)

Love child написа:
мда, и във фб веднага го обърнаха човека на подигравки за това как бил изглеждал -_-


Прости хора.

Страница 19 от 19 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/