Дата и час: Нед Юли 05, 2020 1:33 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 37 от 42 [ 623 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пет Яну 13, 2012 6:40 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Пет Яну 13, 2012 3:34 pm
Мнения: 26
Аз не само GSL-a, ами стриймове на играчи, NASL, HSC(този го препоръчвам заради изключителната "Биг Брадър" атмосфера), MLG, Dreamhack... Сигурен съм, че ако пак започна да ладървам, ще съм по-високо, но повече ме влече гледането, а то ми отнема прекалено много време, за да остане нещо за много игра :)

И да - ултимативната стратегия е - достатъчно бункери (заради Кериган, да не се занимава още отначало с танковете), яко танкове и останалите ресурси в баншита да разчистват базата/нидусите и не е проблем земната мисия.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пет Яну 13, 2012 7:05 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 9:50 pm
Мнения: 5
Мда, HSC винаги е жестой защото всички играчи супер много се радват на атмосферата и игрите са едни такива приятелски :)
Иначе да гледането е много по-лесно :D



_________________
GreenyGaming.com - Български новинарски сайт за Старкрафт 2, Диабло III

Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пет Яну 13, 2012 11:11 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Сря Сеп 19, 2007 5:26 pm
Мнения: 779
Местоположение: In the middle of the slack
Дам, с премахнати еър е далеч по-приемливо, не го гледах уолктру-то , аз знам че там има как точно се минава, идеята ми беше да питам тук за хинт два , просто искам сравнително сам да го мина. Мен основната грешка ми е , че правя батъли, за да свалям Кериган с яматота, но това не е особено добра идея... даже хич... Мерси за идеята с баншитата :)



_________________
.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Съб Яну 14, 2012 11:30 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 9:50 pm
Мнения: 5
След около час започва един доста добър турнир - Shoutcraft Invitational. Поканени са осем от най-добрите не-корейски играчи и ще го дават на twitch.tv/totalbiscuit
Според мен ще е пълната лудница.

( Писал съм и статия за него: http://www.greenygaming.com/index.php/i ... outcraft-4 )



_________________
GreenyGaming.com - Български новинарски сайт за Старкрафт 2, Диабло III

Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Нед Яну 15, 2012 1:18 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2005 4:06 am
Мнения: 3381
Местоположение: cyber-sekai
айде и аз си я купих :lol:
broodwar не беше на далавера да я играя ама сега тази ще видим
само да си сменя счупената мишка и ще стомпвам нообс (или те мене)
ако някой иска да ме намери да пише



_________________
skype: zenscape
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Вто Мар 13, 2012 8:51 am 
 
 

Регистриран на: Пет Фев 24, 2006 10:16 pm
Мнения: 164
Местоположение: sf
Някой играе ли? Не бил отказал някой 1v1 practice partner (може да пробваме и нещо друго де ;д). Драснете едно лично че едва ли ще видя на време тук.



_________________
"I vote we frag this commander."
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2012 5:23 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am
Мнения: 12758
Местоположение: Nekomimi Rakuen
Jo jan написа:
10 мути могат да отнесат всички SCV-та или голям процент от тях много бързо.
Да не говорим за реактори и тн.
Все пак идеята е, че с мутите не се биеш директно, а докато стигне базата ти (особено на cross) имаш време да отнесеш икономиката му и да се върнеш да защитаваш..и терана отива към all in, който може и да успее, но доста трудно, а зерглингите и бейновете изяждат маринци и танкове, особено ако те гонят мутите, които бавно ти убиват танковете. Терана му трябва да пази позиция с тях и от там губи много време, през което зерга се подготвя.
А торовете са смешни понеже ако играеш срещу някой добър той просто ти magic-box-ва тора и той само седи и гледа тъпо.


Бейнове и мути едновременно? 0_о От къде толкоз газ? Tor-а е за да не може зерг-а да си дърпа мутите от рейнджа на маринките. Кво като го меджик боксват? Стиймваш маринките и мутите измират за секунди. Могат да си позволят да направят такова нещо само ако са натрупали към 20-ина 2/2 муталиска. А ако си оставил зерга да направи това, то така или иначе вече си загубил.

По времето когато терана е готов да натисне с танкове и маринки зерга ще е направил само 4-5 муталиска. Една кула е достатъчна за да ти подсигури минералната линия плюс каквото излиза от бараките. Да, добър харас е, но не може да пречупиш кадърен теран с него. Затова и малко зерги правят мас мути, а ги ползват повече за харас и мап ауернес.



_________________
Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

Изображение

I pity the FOO!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2012 7:45 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am
Мнения: 256
Ако играеш на мути все пак се пазиш на бейн и зерглинги. Газ за друго не ти трябва, така че от 2 бази се събира. На ~ 12 мин зерга има около 10 мути, достатъчно да ти отнесе и куличката и SCV-тата.
За да изкараш Thor по-рано губиш 4 потенциални танка, което е много. Муталиските все пак не влизат сами, така че не измират толкова бързо. Ако се биеш директно само с тях срещу маринците си умрял, да - но затова пък никога не се биеш директно с тях само с мути.

Ако тръгваш по-рано с терана, куличките означава по-малка армия. + една кула нищо не покрива, дори само да ти отнесе реакторите на бараките означава страшно много загубено време докато reinforce-неш.

Отделно, че с теран срещу това, ако объркаш леко sieg-a или се забавиш армията ти я няма напълно.
Infestor+ roach поне са по бавни и имаш повече време. Зерглинг + бейн + мута е много бързо и мобилно.
А за 20-тина мути, с добър контрол като натиснеш сериозно до 16мин вече ги имаш.

Ето вчера DongRaeGu трепеше на Alicia така Nexus-ите. Как се държа тоя човек толкова време...


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2012 7:53 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am
Мнения: 12758
Местоположение: Nekomimi Rakuen
Всъщност това е номера - ако те усетят, че тръгваш за мути ЩЕ изкара тор-а дори и за сметка на танковете. Тор-а и без това е добър срещу зерг/бейн, така че при всички положение ще върши работа. И продължавам да твърдя, че не може да имаш достатъчно бейн-ове за да се защитиш от танк пуша ако ръшваш към мути. За да проработи трябва предварително зерга да е направил добър харас. Никой теран няма да те остави 12 минути да си правиш мутички.



_________________
Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

Изображение

I pity the FOO!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2012 8:15 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am
Мнения: 256
Ако изкара Тор толкова рано ще умре брутално.
Танковете са това, което те пази от зерг/бейн. Колкото по-малко от тях имаш, толкова повече си умрял.
Отделно Торовете са супер зле срещу зерглингите. Вкарват много dmg, който не е сплаш и много бавно стрелят та ги изяждат много бързо.

А най-готиното на цялото нещо е , че зерга реално може да се пази много добре от това понеже има ресурси. Ако го оставиш 12 мин няма да дойде с макс 10 мути, ще дойде с 15. Ако тръгнеш по-рано той пак има пари и ларва да те спре.
Освен ако нямаш невероятно добро микро на маринците, понеже на теория зерга не може да бие армия от чисто маринци каквото и да прави ако имаш...невероятно висок APM (няколко хиляди+ (обаче никой го няма понеже не е физически възможен)


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Пон Юни 11, 2012 9:04 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am
Мнения: 12758
Местоположение: Nekomimi Rakuen
Ма ти много отделно ги гледаш нещата >< Ако тръгне на мути НЯМА да има достатъчно бейнове за да убие маринките. Просто не става така. Сметни - 10 мути за по 100 газ, плюс 200 за spire, плюс 250 за 1/1, плюс 100 за зърглинг спийд, плюс 100 за лейър, плюс 200 за бейнлинг нест и спийд. Това ти прави 1850 преди още да си почнал бейновете. Един гейзер ти дава 120 газ на минута. Тоест ще ти трябват 4 минути за да събереш толкова газ при 4 гейзера! А то няма как да ги вземеш още от началото. Така че до 12 минута да имаш 10 мути и достатъчно газ за бейнове...никакви шансове. Докато на терана му трябват само един стийм, фактори и тор.



_________________
Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

Изображение

I pity the FOO!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2012 3:03 am 
Аватар
 
 

Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am
Мнения: 256
Да, ако вече прави мутите, няма да има пари за бейнове, понеже вече ги е дал за мути. Ама ще има мути.
Ако терана влезе по-рано, което се предполага, зерга ще има много газ, и ще изкара по-малко мути. Зависи колко точно агресия има от страна на терана.

Отедлно, ако нападнеш само с маринци със стим и тор ще умреш невероятно смешно.
Маринците без комбат и със стим остават на 30 хп без да ги пипнеш. Тора срещу зерглинги нищо не прави. Така че за такава атака даже бейнлинги не ти трябват за да я спреш.

На 9-10-11-та минута зерга вече прави 3-та база.
Отделно, че 1/1 за мутите не ти трябва веднага, да не говорим, че 0/1 по принцип не ти трябва чак толкова много. Тоест тея 1/1 могат да станат бейнове, и имаш директно за 10 от там.
Газ имаш от 3-тата минута един
Втори на към 6:30 да е готов
3 и 4 на към 8:30-9 да са готови
1080 + 660 + 720 (800+) -> към 2500 газ
дори да ги сложиш по-късно пак ще имаш към 2000 което освен мутите ти остава газ за 16 бейна. Дори 20 бейна да направиш пак имаш за 9 мути със 3и4 газ на 10-тата минута, а не на 8:30-9

Реално, ако терана не е вкарал супер много поражения на зерга икономически, няма проблем да има толкова газ. А за да си агресивен преди това няма да имаш тор понеже той бавно се прави и струва много. Трябват ти или танкове с нормален пуш на 8-10 или хелиони.
Ако си тръгна на хелиони, sieg преди 10-тата минута няма и да си тръгнал да правиш


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2012 9:15 am 
Аватар
Пантсу Мастър

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am
Мнения: 12758
Местоположение: Nekomimi Rakuen
Ти обаче настояваш, че терана ще е тъпо копеле и няма да мисли с какво да контрира зерга >< Терана обикновено почва с 2 хелиона. Те ще му позволят да видят дали има зерга roach warren или хидра ден. Ако няма значи очевидно, че ще отива към мути. Не е като да има зерга друг избор. В който момент директно минава към МММ или Тор с МММ (Тор-а е по-логично да се използва за защита от харас тъй като ще е твърде бавен). В който случай зерга ще е мъртъв. Дори и да има време да изкара мутите. Друг вариант ще е да прави марин дроп-ове/сийдж дроп-ове, та даже и тор дроп-ове. Все неща, които може да направи значително преди да му излязат мутите. И неща срещу които зерга няма да има защита. Да не говорим ако тръгне да ръшва към клоък банши. И тогава ако няма иво чембър пак загиваш брутално. А дори да имаш иво чембър пак ще може да ти вкара солиден демидж, защото spore crawler-ите трябва да са ти твърде много за да могат да спрат атака от две баншита като имаш 2 бази. Което означава по-малко дрони, което означава и по-малко приход.

Така че варианти за контра на мас мути има мнооооого. Затова и не ги виждаш често използвани в про игри.



_________________
Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

Изображение

I pity the FOO!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2012 12:45 pm 
Аватар
 
 

Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am
Мнения: 256
Да ама пропускаш момента, че терана играе с определен билд и предварително трябва да го е започнал е зерга е reaction раса. Тоест повечето пъти зерга играе много стандартно в началото, терана вади определени единици и зерга му вади контрата. После зерга вади контрата на това което терана има, а на терана обикновено му трябва много време за да направи същото. (това за late-game)

Roac warren-a струва 150 мин. Да не мислиш , че не може да сложиш един колкото терана да не знае какво става? Зерга трупа ресурси и реагира на армията на терана. Той може да си отива към мути, но това не значи, че преди това няма да има други единици да те контрира яко с тях, а при положение, че му трябва само една сграда за да ги направи е трудно да разбереш много преди това.

MMM таймингите са много по рано и признавам са много гадни ако отиваш към мути. Само че тях много рядко ги правят понеже зерга ако играе на roach може много да се прецакаш. Виж MKP си ги прави и успява. Ако играеш на МММ в мид си умрял. Срещу зерг без танкове не можеш.

Факт е , че зерг не може да тръгне за ранните мути всеки път. То оставаше и това да е възможно...

А спокойно зерга може да отива към инфестори, а не мути което пак няма как точно да знаеш. Та не е само като видиш нещо веднага да знаеш какво идва. Дропове през цялото време е хубаво да си правиш и много помагат. Само, че преди 10-та минута едва ли ще имаш старпорт. Готини са хелион дроповете но пак е трудно да ги направиш особено по-в началото когато зерга си е в базата и дроповете ги хваща от рано.

Ако отиваш към мути ще имаш lair доста рано и bansheeta-та няма да са кой знае какъв проблем. Факт ще убият доста работници. Но за да ръшваш към тях оставаш без много неща и ако зерга ги спре адекватно, а той може да ги спре, пак си умрял. A и queen-новете вече имат повече рейндж та повече от 3 споре-а общо рядко ще ти трябват.

Онзи alll-in на терана с от всичко по-малко е много готин, но не съм сигурен колко работи срещу зерг. Основно съм го виждал срещу протос, но пък и не съм го виждал скоро.

Варианти за контра на масс мута има преди мутите да са излезли, факт е. От друга страна на про ниво много малко игри свършват преди 10-тата минута и не се случва често някой да е отнесъл другия преди това достатъчно много, че всичко да приключи рано. Въпросът е как го контрираш като вече го има и в случая с мутите това е изключително трудно. Зерга не е беззащитен докато си ги прави, че просто да можеш да отидеш и да го убиеш.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about
МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2012 12:55 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am
Мнения: 12758
Местоположение: Nekomimi Rakuen
Jo jan написа:
А спокойно зерга може да отива към инфестори, а не мути което пак няма как точно да знаеш.


Всъщност не само, че може да знаеш ами трябва да знаеш. За терана е особено лесно със скановете. Наистина, просто ако нямаш добра идея какво прави противника ти във всеки мачъп - си си умрял. Не може просто да правиш някаква стратегия и да се молиш да е правилната :/



_________________
Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

Изображение

I pity the FOO!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 37 от 42 [ 623 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: