|
Дата и час: Вто Яну 19, 2021 3:01 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
 |
|
 |
|
Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Пет Яну 13, 2012 6:40 pm |
 |
Hidetsugu |
|
 |
Регистриран на: Пет Яну 13, 2012 3:34 pm Мнения: 26
|
Аз не само GSL-a, ами стриймове на играчи, NASL, HSC(този го препоръчвам заради изключителната "Биг Брадър" атмосфера), MLG, Dreamhack... Сигурен съм, че ако пак започна да ладървам, ще съм по-високо, но повече ме влече гледането, а то ми отнема прекалено много време, за да остане нещо за много игра И да - ултимативната стратегия е - достатъчно бункери (заради Кериган, да не се занимава още отначало с танковете), яко танкове и останалите ресурси в баншита да разчистват базата/нидусите и не е проблем земната мисия.
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Пет Яну 13, 2012 11:11 pm |
 |
M1sT1kaL |
|
 |
Регистриран на: Сря Сеп 19, 2007 5:26 pm Мнения: 779 Местоположение: In the middle of the slack
|
Дам, с премахнати еър е далеч по-приемливо, не го гледах уолктру-то , аз знам че там има как точно се минава, идеята ми беше да питам тук за хинт два , просто искам сравнително сам да го мина. Мен основната грешка ми е , че правя батъли, за да свалям Кериган с яматота, но това не е особено добра идея... даже хич... Мерси за идеята с баншитата
_________________ .
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Нед Яну 15, 2012 1:18 pm |
 |
Ensenga |
|
 |
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2005 4:06 am Мнения: 3381 Местоположение: cyber-sekai
|
айде и аз си я купих  broodwar не беше на далавера да я играя ама сега тази ще видим само да си сменя счупената мишка и ще стомпвам нообс (или те мене) ако някой иска да ме намери да пише
_________________ skype: zenscape
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Пон Юни 11, 2012 5:23 pm |
 |
Safiir |
Пантсу Мастър |
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am Мнения: 12758 Местоположение: Nekomimi Rakuen
|
Jo jan написа: 10 мути могат да отнесат всички SCV-та или голям процент от тях много бързо. Да не говорим за реактори и тн. Все пак идеята е, че с мутите не се биеш директно, а докато стигне базата ти (особено на cross) имаш време да отнесеш икономиката му и да се върнеш да защитаваш..и терана отива към all in, който може и да успее, но доста трудно, а зерглингите и бейновете изяждат маринци и танкове, особено ако те гонят мутите, които бавно ти убиват танковете. Терана му трябва да пази позиция с тях и от там губи много време, през което зерга се подготвя. А торовете са смешни понеже ако играеш срещу някой добър той просто ти magic-box-ва тора и той само седи и гледа тъпо. Бейнове и мути едновременно? 0_о От къде толкоз газ? Tor-а е за да не може зерг-а да си дърпа мутите от рейнджа на маринките. Кво като го меджик боксват? Стиймваш маринките и мутите измират за секунди. Могат да си позволят да направят такова нещо само ако са натрупали към 20-ина 2/2 муталиска. А ако си оставил зерга да направи това, то така или иначе вече си загубил. По времето когато терана е готов да натисне с танкове и маринки зерга ще е направил само 4-5 муталиска. Една кула е достатъчна за да ти подсигури минералната линия плюс каквото излиза от бараките. Да, добър харас е, но не може да пречупиш кадърен теран с него. Затова и малко зерги правят мас мути, а ги ползват повече за харас и мап ауернес.
_________________ Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

I pity the FOO!
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Пон Юни 11, 2012 7:45 pm |
 |
Jo jan |
|
 |
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am Мнения: 256
|
Ако играеш на мути все пак се пазиш на бейн и зерглинги. Газ за друго не ти трябва, така че от 2 бази се събира. На ~ 12 мин зерга има около 10 мути, достатъчно да ти отнесе и куличката и SCV-тата. За да изкараш Thor по-рано губиш 4 потенциални танка, което е много. Муталиските все пак не влизат сами, така че не измират толкова бързо. Ако се биеш директно само с тях срещу маринците си умрял, да - но затова пък никога не се биеш директно с тях само с мути.
Ако тръгваш по-рано с терана, куличките означава по-малка армия. + една кула нищо не покрива, дори само да ти отнесе реакторите на бараките означава страшно много загубено време докато reinforce-неш.
Отделно, че с теран срещу това, ако объркаш леко sieg-a или се забавиш армията ти я няма напълно. Infestor+ roach поне са по бавни и имаш повече време. Зерглинг + бейн + мута е много бързо и мобилно. А за 20-тина мути, с добър контрол като натиснеш сериозно до 16мин вече ги имаш.
Ето вчера DongRaeGu трепеше на Alicia така Nexus-ите. Как се държа тоя човек толкова време...
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Вто Юни 12, 2012 3:03 am |
 |
Jo jan |
|
 |
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am Мнения: 256
|
Да, ако вече прави мутите, няма да има пари за бейнове, понеже вече ги е дал за мути. Ама ще има мути. Ако терана влезе по-рано, което се предполага, зерга ще има много газ, и ще изкара по-малко мути. Зависи колко точно агресия има от страна на терана.
Отедлно, ако нападнеш само с маринци със стим и тор ще умреш невероятно смешно. Маринците без комбат и със стим остават на 30 хп без да ги пипнеш. Тора срещу зерглинги нищо не прави. Така че за такава атака даже бейнлинги не ти трябват за да я спреш.
На 9-10-11-та минута зерга вече прави 3-та база. Отделно, че 1/1 за мутите не ти трябва веднага, да не говорим, че 0/1 по принцип не ти трябва чак толкова много. Тоест тея 1/1 могат да станат бейнове, и имаш директно за 10 от там. Газ имаш от 3-тата минута един Втори на към 6:30 да е готов 3 и 4 на към 8:30-9 да са готови 1080 + 660 + 720 (800+) -> към 2500 газ дори да ги сложиш по-късно пак ще имаш към 2000 което освен мутите ти остава газ за 16 бейна. Дори 20 бейна да направиш пак имаш за 9 мути със 3и4 газ на 10-тата минута, а не на 8:30-9
Реално, ако терана не е вкарал супер много поражения на зерга икономически, няма проблем да има толкова газ. А за да си агресивен преди това няма да имаш тор понеже той бавно се прави и струва много. Трябват ти или танкове с нормален пуш на 8-10 или хелиони. Ако си тръгна на хелиони, sieg преди 10-тата минута няма и да си тръгнал да правиш
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Вто Юни 12, 2012 12:45 pm |
 |
Jo jan |
|
 |
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 1:26 am Мнения: 256
|
Да ама пропускаш момента, че терана играе с определен билд и предварително трябва да го е започнал е зерга е reaction раса. Тоест повечето пъти зерга играе много стандартно в началото, терана вади определени единици и зерга му вади контрата. После зерга вади контрата на това което терана има, а на терана обикновено му трябва много време за да направи същото. (това за late-game)
Roac warren-a струва 150 мин. Да не мислиш , че не може да сложиш един колкото терана да не знае какво става? Зерга трупа ресурси и реагира на армията на терана. Той може да си отива към мути, но това не значи, че преди това няма да има други единици да те контрира яко с тях, а при положение, че му трябва само една сграда за да ги направи е трудно да разбереш много преди това.
MMM таймингите са много по рано и признавам са много гадни ако отиваш към мути. Само че тях много рядко ги правят понеже зерга ако играе на roach може много да се прецакаш. Виж MKP си ги прави и успява. Ако играеш на МММ в мид си умрял. Срещу зерг без танкове не можеш.
Факт е , че зерг не може да тръгне за ранните мути всеки път. То оставаше и това да е възможно...
А спокойно зерга може да отива към инфестори, а не мути което пак няма как точно да знаеш. Та не е само като видиш нещо веднага да знаеш какво идва. Дропове през цялото време е хубаво да си правиш и много помагат. Само, че преди 10-та минута едва ли ще имаш старпорт. Готини са хелион дроповете но пак е трудно да ги направиш особено по-в началото когато зерга си е в базата и дроповете ги хваща от рано.
Ако отиваш към мути ще имаш lair доста рано и bansheeta-та няма да са кой знае какъв проблем. Факт ще убият доста работници. Но за да ръшваш към тях оставаш без много неща и ако зерга ги спре адекватно, а той може да ги спре, пак си умрял. A и queen-новете вече имат повече рейндж та повече от 3 споре-а общо рядко ще ти трябват.
Онзи alll-in на терана с от всичко по-малко е много готин, но не съм сигурен колко работи срещу зерг. Основно съм го виждал срещу протос, но пък и не съм го виждал скоро.
Варианти за контра на масс мута има преди мутите да са излезли, факт е. От друга страна на про ниво много малко игри свършват преди 10-тата минута и не се случва често някой да е отнесъл другия преди това достатъчно много, че всичко да приключи рано. Въпросът е как го контрираш като вече го има и в случая с мутите това е изключително трудно. Зерга не е беззащитен докато си ги прави, че просто да можеш да отидеш и да го убиеш.
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Re: Starcraft 2 - Finally something to talk about  Публикувано на: Вто Юни 12, 2012 12:55 pm |
 |
Safiir |
Пантсу Мастър |
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 1:24 am Мнения: 12758 Местоположение: Nekomimi Rakuen
|
Jo jan написа: А спокойно зерга може да отива към инфестори, а не мути което пак няма как точно да знаеш. Всъщност не само, че може да знаеш ами трябва да знаеш. За терана е особено лесно със скановете. Наистина, просто ако нямаш добра идея какво прави противника ти във всеки мачъп - си си умрял. Не може просто да правиш някаква стратегия и да се молиш да е правилната :/
_________________ Ако не ползвате anidb Eri ще ви спипа ^^

I pity the FOO!
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|