Дата и час: Чет Юни 21, 2018 4:53 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]

Страница 1 от 43 [ 643 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 43  Следваща
Бихте ли я купили или свалили?
 Ще я Сваля  45%  45%  [ 84 ]
 Ще я Купя  38%  38%  [ 70 ]
 Нищо нема права неструва...  17%  17%  [ 32 ]
Общо гласове : 186

Автор Съобщение
 Заглавие: Diablo 3
МнениеПубликувано на: Чет Яну 22, 2009 1:47 pm 
Аватар

Мисля че всички са чували и виждали популярната за времето си пък и сега за някои (+ мне :P ) игра Диабло.Наскоро Близард пуснаха нови треилери...А релеас дате нема поне аз не съм видял някаде да пише .... :baby: Така ето малко инфо
Img : Изображение

Саит : http://www.blizzard.com/diablo3/
Интру : And The Heavens Shall Trembel - Тwo decades have passed since the demonic lords, Diablo, Mephisto, and Baal, set out across the world of Sanctuary on a vicious rampage, twisting humanity to their unholy will. Yet for those who battled the Prime Evils, the memory fades slowly.

When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram Cathedral seeking clues to defeat new stirrings of evil, a fiery harbinger of doom falls from the heavens, striking the very ground where Diablo once entered the world. This fire from the sky reawakens ancient evils and calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells once again.

Инфо : Explore fully realized realms of Sanctuary – the living, breathing gothic fantasy world of Diablo III – rendered in gorgeous 3D.

Battle the unholy forces of the Burning Hells with all-new character classes such as the otherworldly Witch Doctor, or with re-imagined warriors from Diablo’s past, like the powerful Barbarian.

Rain Hell on your enemies and use the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage - all powered by the Havok physics system.

Experience the intensity of multiplayer Diablo III over an all-new, wickedly enhanced Battle.net platform with numerous enhancements to make connecting with your friends easier, and cooperative gameplay more fun

Траилери :
Diablo 3 GamePlay Trailer
Diablo 3 Atwock Trailer
Diablo 3 Cinematics
Diablo 3 Trailer
Diablo 3 Trailer 2
Diablo Movie Trailer
Diablo 3 Wizard Trailer
Класове :

Wizzard - Owing to my lack of tolerance for those who would use magic towards their own nefarious ends, many have assumed that I am averse to the practice of the magical arts on a philosophical level. Nothing could be farther from the truth. My quarrel is with those sorcerers who dismiss the ancient traditions and teachings – teachings that have been honed over millennia in order to preserve respect for authority and the rule of law.

Recently the youth of Caldeum have fallen prey to the overblown stories of just such a delinquent wizard. That is correct: I used the uncouth term wizard, not sorcerer. It seems that even the title of a civilized magic wielder is too restrictive for this young upstart. Through my contacts at the Yshari Sanctum of the mage clans, I am one of the few who actually know the truth behind the rumors now sweeping our streets regarding this hellion who flaunts her magic irresponsibly

Barbarian - In my journey to catalogue the various denizens, civilizations, and fauna of our world, I have traveled far and wide, but never before have I been struck with such dismay as when standing upon the ramparts of the ancient fortress of Bastion's Keep. I came to see firsthand the barbarians, those near-legendary, immense, relentless, dual-wielding furies of combat dwelling upon their sacred Mount Arreat.

Instead, I stand here looking at a mountain that has been torn asunder by some extraordinary force. The sight, I must confess, is incomprehensible. Yet what I see before me cannot be denied.

What truly happened here? Where are those majestic warriors of old?

Witch Doctor - Most believe the fearsome witch doctor of the umbaru race a legend, but I have seen one in battle with my own eyes. And it was difficult to believe, even then. He dispatched his opponent with terrifying precision, assaulting his victim's mind and body with elixirs and powders that evoked fires, explosions, and poisonous spirits. As if these assaults were not enough, the witch doctor also had at his command the ability to summon undead creatures from the netherworld to rend the flesh from his enemy's body.

I came upon this rare display as I ventured deep into the interior of the dense Torajan jungles that cover the southern tip of the great eastern continent, in the vast area known as the Teganze, with the goal of seeking out the tribes that reside there. This area is extremely secluded, and heretofore unseen by foreign eyes. I was fortunate to befriend the witch doctor I saw in battle, and, through him, his tribe: the Tribe of the Five Hills

Последна промяна nCuxOnaT на Съб Мар 28, 2009 12:37 pm, променена общо 3 пъти

Профил  

Заглавие: Re: Diablo 3
МнениеПубликувано на: Чет Яну 22, 2009 5:25 pm 
Аватар

Чакам я да излезе и ще е ПЪРВАТА игра която ще си КУПЯ :lol: Искам scren saver с архангела :(

МнениеПубликувано на: Пет Яну 23, 2009 2:20 am 
Аватар

Да видим какво ще излезе. Също мисля да си я купа.

Последна промяна Wind_Falcon на Съб Яну 24, 2009 5:12 am, променена общо 1 път

МнениеПубликувано на: Пет Яну 23, 2009 6:05 pm 
Аватар

tctc пак ще си провалям живота :lol:

бтв female wizard-a е азиатка Изображение

МнениеПубликувано на: Пет Яну 23, 2009 6:25 pm 
Аватар

Аз лично ша си я долнлоадна 1рво да вида каква е ако ми ахреса мно и ми се иска да я зма си я купя :)

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Яну 23, 2009 6:30 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Със сигурност ще направят добър мултиплеърен режим, така че определено ще си струва да се купи оригинална играта. Ако не за друго поне за да може да играеш в батълнета. Или както там ще го кръстят ><

Изображение

I pity the FOO!
 Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Яну 23, 2009 6:41 pm 
Аватар
Let there be SPAM!
Let there be SPAM!

Battle.net 2.0 :lol: Модерно е нещата да са 2.0 днешно време :lol:

Играта ми изглежда готина, с доста крадени елементи от MU, които ги вкарват като нововъведения, но все пак дано стане готина играта като двойката

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 11:50 pm 
Аватар

Въпроса не е до това дали крадат или не. Поне изкарват продукт който си заслужава да се купи и да му отделиш време. А игрите от които са крали рядко са такива...

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 1:04 pm 
Аватар

Tra[n]ceR написа:
Играта ми изглежда готина, с доста крадени елементи от MU, които ги вкарват като нововъведения, но все пак дано стане готина играта като двойката

С извинение ама MU-то е най-неоригиналната игра на света. Взела е от почти всички MMORPG-та. Всеки който я е играл ми е казал това. Личното ми мнение е, че определено има елементи от Guild wars i Lineage, играх MU ( с цялата си простотия...) преди 2-3 години и някои местности наподобяваха такива описани в книги или срещани в други игри, но разбирасе - преработени. И ако Blizzard ще крадат от някогото или нещо, надали ще е от такава слаба, лишена от смисъл и "лъскава" игра. Виж, да кажеш, че са взели елементи от Warhammer - ДА, защото изобщо всички MMORPG-та се развиват по или ЛЕКО в страни от историята на книгата. Ако наистина всемат нещо от MU, в което много се съмнявам, силно ще обмисля дали да я купувам, освен ако взетото не е преработено до неузнаваемост.

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 1:30 pm 
Аватар

а бе ако вземат идеята за крила после ми разправяй че няма да си я купиш

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 2:06 pm 
Аватар

И от коя част на Diablo архангелът има крила ? Ми от първото си появяване когато MU още не съществуваше като проект даже. А герой с крила - не мерси.... ( =)) ) Летящият варварин у-а =)) . Никога!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 2:08 pm 
Аватар

DreamTime написа:
Хмм играта ще дано да е това което очаквам.А за това че Blizzard крадат,мислех че всеки го знае :D .Но поне знаят как да си направят добра реклама

бе ти нормален ли си ве момче каде видя че са крали и ми кажи от кои гаме...Чул чул не до чул ама да приказва искам точно обяснение от каоя игра и какво са откраднали и тога щи повярвам... а за транс транс не искам да те обиждам ам освен дизаина на колбите с кръв и вобще бара аз др не виждам да са откраднали......

Профил  

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 2:11 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Дъъъ 0_о По-добрият въпрос би бил от коя игра НЕ СА крали :/ Diablo си е тотално окрадено от dungeon hack, warcraft от warhammer, а wow от everquest. Допълнително геймплея е краден от всички добри игри в съответния жанр. Как може да има все още хора, на които не им е ясно това :/

Изображение

I pity the FOO!
 Профил  

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 2:11 pm 
Аватар

Avador написа:
И от коя част на Diablo архангелът има крила ? Ми от първото си появяване когато MU още не съществуваше като проект даже. А герой с крила - не мерси.... ( =)) ) Летящият варварин у-а =)) . Никога!

съгласен съм ама за тва че са крали от линаге и гилд ларс нз пи1 аз линаге сам играл и незнам чесно казано какво са откраднали а за гилд ларс не сам играл и немога да кажа .... :bash:

Профил  

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 2:16 pm 
Аватар

Safiir написа:
Дъъъ 0_о По-добрият въпрос би бил от коя игра НЕ СА крали :/ Diablo си е тотално окрадено от dungeon hack, warcraft от warhammer, а wow от everquest. Допълнително геймплея е краден от всички добри игри в съответния жанр. Как може да има все още хора, на които не им е ясно това :/

Омг каде го видя тва дунген хак ква е та игра дои не сам я чувал и чеки др да кажа доста хора казват диабло е откраднало много от лол аве чрво не са и 2ро не е крадене шото и 2те са на близард .......

Профил  

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 43 [ 643 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 43  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]