Виж темата - WoW: Wrath Of The Lich King - AnimeS-bg.com
Дата и час: Съб Авг 18, 2018 1:01 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]

Страница 25 от 27 [ 401 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: WoW: Wrath Of The Lich King
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2009 1:18 pm 
Аватар

Не ски са има хора който примерно не знаят как да искарат пари хитрата от АХ-то.. то ако всички бяха хитруши там нямаше да има далавера :wink:
Други пък имат гатеринг професии и сабират колкото им трябва. Абе много начини има за искарване на пари. Но факт е че има хора който пък нямат време. В гилдията ни примерно повечето хора си имат работа семеиства и тн... И играят главно вечар по раидовете. И ако остане 1-2 часа за деилита и малко фарм. Но има доста други неща който може да правиш вместо да фармиш. От тая гледна точка повечето хора ги марзи да се занимават с фарм/гирнд на голд.

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:57 pm 
Аватар

The Real Reason You Don't Like World of Warcraft
Цитат:
I shall say, it is the best article I read today. I'm sure the blogger's point in this article will hurt someone's feeling, well me included, but just like Guidor said: "I think the most important factor is people subconscoiusly hate it (World of Warcraft) because they spend so much time and effort in it, not getting laid, that they have to blame something for their hopeless addiction."
This article is written by mung, Gameriot

I'm sure everyones heard it all before; someone brings up WoW in another MMORPG, on some forums, whatever, and you instantly get replies from 15 raging nerds including the words noob, kid, and easymode, all too eager to tell everyone about how much they loathe WoW.

Now, why do they dislike the game so much? Is it because the game is imbalanced? Is it because they think it's too easy and not a challenge? Is it because there isn't enough totally sweet hardcore World PvP for their liking?

No.

It's because WoW forces you to fight fair

I'm sure everyone knows the type i'm talking about, your generic MMORPG zergling that makes up 99% of the population of every game, and consequently is 99% of the WoW hating population. They're the players who played their level 68 Male Bloodelves in WoW, being the bane of all the level 30's in Arathi and Hillsbrad until they finally decided that they owned enough noobs that it was time to finish up those levels. They hit 70, or 80, whatever the cap was at the time and went back to Arathi to show those level 30's what a real MMORPG hardcore world pvper is like. Eventually, these people maybe muster up the courage to enter a battleground and win 15v5 due to their imbalanced battlegroup, further cementing their skill in their own minds. I mean hey, you owned PvP in Ragnarok Online, and in Warhammer you and 200 other people were the most feared guild on your server! You've got MMORPG credentials, there's really no reason you shouldn't dominate WoW PvP as well.

Next, they try the arena.
What the **** is this? Why am I losing?
That's pretty much where it ends.

People who have become kings in their own minds due to their "accomplishments" by clicking their way through terrible MMORPG's where all the skill in the world would get you nowhere & zerg games has them convinced they're something they're not. They tried WoW, sucked at it, and now forever curse it's name, as it's quite clearly a noob game dumbed down for kids so they can succeed; and that's why they went 0-20 in the Arena, that's why when the level 30 they ganked got on his gladiator main and killed them with 100% HP left it wasn't him being better. In a skill game, those people would have NO CHANCE.

Unfortunately, in reality WoW is and always will be remembered for being the game which took MMORPG's to the next level. It is currently , and for the forseeable future will be, the only "competitive" PvP MMORPG not just due to it's tournaments, but due to the arena system actually demanding you win more than you lose, matching you with opponents of similar quality and the fact that class imbalance aside, you are actually fighting against even numbers, something which other games do not dare do because they know they would lose the zerg-hungry playerbase which makes up most of their subscribers.

Personally, being "competitive" in an MMORPG is not my thing, I have not played WoW for months and do not enjoy it, but I can still recognize it as the best PvP MMORPG ever made, and, realistically, the only competitive PvP MMORPG that will ever be made. While the zerglings I spoke of are currently hyping Aion, just remember they're the same people who hyped Warhammer, AoC, and Vanguard, and will be hyping whatever "WoW killer" comes out next, of course, as long you can zerg in it, and they'll still be talking about how bad WoW is and how anyone who was good at it is a noob, too.

Има някаква искрица истина.

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 1:05 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Всъщност този пост (или каквото там е) е фундаментално погрешен. Има хора, на които играта просто не им харесва. Тотално. В почти всяко отношение. Не им е интересна и туй то. Без това да има каквото и да е общо с това колко добри играчи са. Мнението на автора честно казано ми изглежда като опит да се увери себе си, че играта, която предпочита е най-добрата в жанра и всички, които са против нея са "нуубове" ;/

Изображение

I pity the FOO!
 Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 1:25 pm 
Аватар

Блогъра пише за PvP хленченето по форумите. Как играч който е свикнал да има патерици и в арената му ги вземат.

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 1:44 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Ама точно това е грешката. Това, че не ти харесва pvp-то в wow не означава, че си зле в пвп-то. Арената в wow е просто скучна. Ако имаше някаква кооперативна отборна игра с цел постигане на някаква цел (както е в батълграундите) щеше да е интересно. В батълграундите дори да губя пак ми е интересно. В арената и да печеля все ми е скучно >< Арената е просто за изключително ограничен кръг от хора. ММОРПГ варианта на counter-strike.

Изображение

I pity the FOO!
 Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 1:58 pm 
Аватар

Ъ? :shock:

Значи по ти харесва да играеш футбол в квартала за да се хвалиш колко гола си вкарал с помоща на отбора си , отколкото
да играеш нещо с отбор от 3/5 човека в световна лига където има класация , награди , здраво комюнити и слабаци
на които можеш да се смееш?

Батълграундът не е отборна игра. Освен ако тиймът не е правен извън мача. Това да те пусне с рандоми и да се уговаряте
по чата е пълна глупост. Само си късаш нервите.

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 25, 2009 7:17 pm 
Аватар
Пантсу Мастър

Zail написа:
Значи по ти харесва да играеш футбол в квартала за да се хвалиш колко гола си вкарал с помоща на отбора си , отколкото
да играеш нещо с отбор от 3/5 човека в световна лига където има класация , награди , здраво комюнити и слабаци
на които можеш да се смееш?

Абсолютно! Много по-кеф ми е да се хвана когато си искам с приятели да разритам топката просто за забавление отколкото да се бъхтя здраво все едно ми е втора работа :/

Изображение

I pity the FOO!
 Профил  

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 28, 2009 10:49 pm 
Аватар

Местоположение: Super special sexy emo message. In a place of suffering and despair. Hate life.
Я аз по мързеливата без да гледам всички 34 страници да питам някой играе ли на Близард? Трудно намирам аниме маняци ,които играят Уоу в близард. Гледам някакви с никове като Lelouch, Casca, Naruto и щом ги питам "I see youre an anime fan :). Thats Cool." Плучавам отговори от сорта на "?","Whut?" , "what is anime?", "I just saw the name in some forums and i stole it".
Това е моя герой:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Brunto
Откъм екипировка не е кой знае какво но имам големи очаквания от гилдията в ,която съм. Днеска смъкнаха Twin Valkyr's (Heroic 25) и остана само Anub'arak.

Профил  

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 29, 2009 10:34 am 
Аватар

В тоя реалм има ли бг-та? Аз играя в Емерисс.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Mihowk

Гилдията ни е изцяло и само от българи. Както и много други на нашия реалм.

Профил  

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 29, 2009 10:56 am 
Аватар

Местоположение: Super special sexy emo message. In a place of suffering and despair. Hate life.
Има доста Алианси БГ'та. Дори има и цяла гилдия наречена BULGARIA. За Horde знам само 1-2 бгта. Иначе аз играх отначало в Нептулон но ми писна от Българска селения и се изнесох.

Профил  

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 29, 2009 6:56 pm 

Delirium написа:
Я аз по мързеливата без да гледам всички 34 страници да питам някой играе ли на Близард? Трудно намирам аниме маняци ,които играят Уоу в близард. Гледам някакви с никове като Lelouch, Casca, Naruto и щом ги питам "I see youre an anime fan :). Thats Cool." Плучавам отговори от сорта на "?","Whut?" , "what is anime?", "I just saw the name in some forums and i stole it".
Това е моя герой:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Brunto
Откъм екипировка не е кой знае какво но имам големи очаквания от гилдията в ,която съм. Днеска смъкнаха Twin Valkyr's (Heroic 25) и остана само Anub'arak.

Gear-а ти мяза малко на моя :lol:
Аз играх в емерис,хорда,ама спрях преди 5-6 седмици.

Профил  

МнениеПубликувано на: Чет Ное 12, 2009 9:34 pm 
Аватар

Сървър с българи = Noobtulon. Иначе за мен тоя експанжън си беше абсолютен фейл. Яки епици за всички без да полагаш особени усилия... Лесни рейдове... абе фейл си беше. Чакам Катаклизъм, но не съм сигурен, че ще го играя. Ако Star Wars: The Old Republic ми хареса ще играя нея вместо WoW

Профил  

МнениеПубликувано на: Чет Ное 12, 2009 10:23 pm 
Аватар

КО ко я пак лесни радове.....Хахахахах лесни...Личи си че не си играл младеж...Експанжъна е супер заразлика от TBC което за мен си беше фейл..

МнениеПубликувано на: Чет Ное 12, 2009 11:33 pm 
Аватар

Ами кое му беше трудното? Когато излезе WotLK Nax и ЕоЕ да не би да бяха трудни или ОS? След това Улдуар, който беше адски лесен. Следващия пач от Trial of the Champion се зимаха предмети които са на ниво Улдуар 10. После Ониксия - даже без коментар. И като добавим VoA където всеки с item level 200, а и по нисък, влиза и му пада PvP/PvE гиър. Май ти не си играл много, младеж ;)

Профил  

МнениеПубликувано на: Пет Ное 13, 2009 12:20 am 
Аватар

Абе джедай....Накс си беше труден Улдуар също той си има хард моуд и нормал.....Ти като са лесни трепал ли си Алгалон тех обсървър нещо си...? Или Малигос които си беше труден....Както и да е с джедай не спорим...

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 25 от 27 [ 401 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]